13. junij 2006
Vet
S Chico je danes boljše! Ne vem ali je to posledica tega, da sva bili pri veterinarju ali pa bi se po tolikem času stanje samo od sebe izboljšalo (seveda s pomočjo mojega kuhanja hrane – ekstra zanjo). B. se je malo pritoževal, da zanj pa nikoli ne kuham s takšno zagnanostjo in da mi je vedno odveč ;)

Dovolj mi je bilo neprespanih noči, poleg tega me je bilo pa še strah, da ni res kaj hudo narobe, zato sem se odločila, da greva danes k veterinarju. Danes ponoči sploh ni mogla spat in zaradi tega sem bila tudi jaz pokonci – že n-to noč. Tudi učenje trpi zaradi tega oz. se sploh še ni začelo. Verjetno grem samo na en izpit v tem izpitnem obdobju...
Ker Chica ni mogla spat ponoči, sva se šli stiskat na kavč v dnevno sobo in sva tam celo zaspali za 3 ure. Na posteljo ima (zaenkrat) prepovedan vstop.

Zjutraj smo se odpravili v Ljubljano na Veterinarsko fakulteto na kliniko za kirurgijo in male živali. Celo Bojan si je vzel dopust, da mi ni bilo treba it sami (ILYVM). Takoj na recepciji sem doživela prvi šok, ko so jo stehtali in je pokazalo komaj 15,3 kg. Zadnje dni je jedla, ampak zgleda, da kurja juha, korenje in riž ne pomagajo ravno pri ohranjanju telesne teže. Sledil je pregled in veterinar je bil izredno prijazen in je z njo delal kot z otrokom. Najprej ji je dal vsako stvar, ki jo je uporabil, za povohat. V celoti je jo pregledal, ji odvzel nekaj 'ta žlehtne' krvi (I hope) in ji dal 2 pikici. Tudi za domov sem dobila tablete proti bruhanju in nekaj za uravnavanje želodčne kisline, kupila sem tudi posebne brikete, ki so primerni za pse s prebavnimi 'motnjami'. Zaenkrat kaže dobro, 2x je jedla, nič bruhala, in je spet (hiper)aktivna. Na kliniki se je pa tako lepo obnašala, lepo je pokazala zobe, veterinar ji je pogledal dlesni (prekrvavljenost sluznice), oči, poslušal srce, izmeril utrip, pretipal jo je celo, izmeril temperaturo,... Pa nobenega problema ni bilo pri odvzemu krvi. Nazadnje, ko so ji odvzeli kri, smo jo položili na bok in sva jo dve držali na vso moč, da je bila pri miru. Danes pa smo vse opravili stoje in brez problemov.

Veterinar je rekel, da sploh ne zgleda, da bi bilo karkoli narobe z njo (razen znakov, ki sem mu jih opisala, ampak teh sam ni videl), da je čisto normalno živahna. Sem se kar zamislila. Povprečen pes je enako živahen, kot je živahna Chica kadar je bolna. Hmm... le kako mi je uspelo izbrat takšnega psa?! ;)

Drugače je pa danes opaziti 100% izboljšanje. Zadnje dni je iz hrane (juha, riž, korenje, piščanec) izbirala ven samo korenje in piščanca, tako da je bila kuhinja polna riža in sem lahko po vsakem obroku pomivala kuhinjo. Danes je pa brikete pojedla s takšnim veseljem in je potem, ko je izpraznila skledo, še vedno čakala, da bi dobila še. Danes ponoči mora samo še spati celo noč in smo zmagali! No, to velja tudi zame, ker sem že totalno neprespana. Če ne bi bilo tekme ob 21h, bi šla že ta trenutek v posteljo.

Oznake: ,

 
Objavila Tina ob 19:29 | povezava na objavo |


2 Komentarji:


V 13. junij 2006 ob 21:28, Blogger Tina

ulala, hvala za vzpodbudo. Sej bi šla delat kakšen izpit več, ampak ravno tisti izpit, ki bi ga šla še lahko delat, bi šla zdej že tretjič in nočem tvegat, da bi ga morala plačat še v četrto. Sem slišala, da to ni poceni špas.

Jao ... kam smo prišli. Skoraj do 4. opravljanja izpita.

 

V 14. junij 2006 ob 13:36, Blogger Tina

ulala, enkrat bo!

Prej sem izkoristila Chicine nočne aktivnosti za izgovor, danes sem se pa prav lepo naspala - po enem tednu. Ampak je vseeno premalo časa za učenje, tudi če zdaj začnem. Pa drugič ;)
Upam, da gre tebi boljše z učenjem...