10. junij 2006
positve 2. in drugo
Včeraj sem šla na razstavo in sem bila totalno navdušena. Kar nekaj kinologov je prišlo na tja in skupaj smo ostali tudi po razstavi na koncertu Jadranke Juras – ves čas smo samo klepetali o psih. Od slik pa mi je bila najbolj všeč ena, ki je bila narejena po naročilu, tako da ima žal že rezervirano mesto na steni v ambulanti/čakalnici dr. Mlinariča.

Žal mi je, da nisem ostala do konca koncerta... Mudilo se mi je pogledat kako je s Chico. Zadnje dni se ni počutila najbolje in je zbruhala vse kar je pojedla in spila. Po skoraj dvo-dnevnem postu sem ji danes že skuhala piščančjo juho, riž ter korenje, ki jih zaenkrat še ni zbruhala. No, zaradi njenih težav nisem spala že 3 dni. Prvo noč sem čistila bruhanje na vsaki 2 uri, drugi dan sem jo vozila ven na vsaki 2 uri, včeraj sem jo peljala ven pa samo 2x, ampak je bila celo noč nemirna in je hodila po stanovanju. Doma je bila bolj mirna zadnje dni, zunaj pa je bila takšna kot vedno, tako da sem jo morala imeti ves čas na povodcu.

Včeraj sem dobila tudi obisk iz Dunaja. Prišla je teta in bratranec z ženo. Chica jih je veselo pozdravljala, čeprav jih še ni nikoli videla (videla je samo teto, ko je bila že čisto majhna). Sem jim povedala, da je bolna, ampak mi noben ni mogel verjeti, ker je bila vsa polna energije in je ponosno nosila žogo vsakemu, ki jo je hotel. Za tiste, ki je ne poznajo, je izgledala res 'normalna', meni pa se je vseeno zdela malo bolj mirna kot ponavadi. Ko so odšli, je pa še pol ure jokala za njimi pred vrati...

Danes sem šla stehtat Chico. Najprej naju stehtam skupaj, nato pa grem na tehtnico še sama in potem odštejem kilograme. Chica je že tako med bolj suhimi in me je bilo strah, da ne bi preveč shujšala, ker je ves čas bruhala, potem je imela pa še post. Ko sva bili obe na tehtnici, je kazalo približno enako kot ponavadi, tako da sem bila kar zadovoljna. Malo manj pa sem bila vesela, ko sem videla, da sem se zredila ravno za toliko, kot je ona shujšala. Zdaj ima komaj 15,6 kg. Ampak jo bomo že poredili :) Danes ji že paše jest. Zadnje dni se je kar sama izogibala hrani. Tudi danes zjutraj še ni hotela jesti, ampak si je potem čez eno uro že premislila.

Zaradi njene bolezni sva zamudili tudi nastop v Trbovljah. Šla sem sama, ravno toliko da sem naredila nekaj fotk. Vsi člani skupine so bili razočarani, ker Chice ni bilo – očitno jaz nisem dovolj. Saj je res, da ima najbolj zanimive trike, pa tudi največ jih zna... Najprej naredi obrat, potem preval, sledi slalom med nogami in osmica med nogami, nato skok skozi moje sklenjene roke in skok v naročje. Potem imava pa še en trik z Belo, izgleda pa tako, da Bela stoji in Chica 2x skoči čez njo. Ampak zdaj delamo na tem, da se v eno smer plazi pod njo, v eno smer pa jo preskoči. Je zanimivo za gledat. Rada bi jo naučila še kakšen trik, ki je zanimiv za gledalce in ni tako težak za naučit. Kakšen predlog?
Od vseh teh 'trikov' mi je najbolj všeč Juretov z Žakom. Najprej Jure na tla položi Žakovo ovratnico, povodec in svoje ključe. Potem pa ga iz izhodišča pošilja po te predmete: najprej Žak prinese ovratnico in mu jo Jure da okoli vratu. Potem prinese povodec in ga Jure pripne. Na koncu prinese še ključe in nato sledi igra. Res je enkratno za gledat.


Tudi Javor je dober, ko najprej pleše, potem pa skoči še Urši na hrbet.


 
Objavila Tina ob 14:36 | povezava na objavo |


2 Komentarji:


V 12. junij 2006 ob 06:52, Blogger Tina

Včasih ima tudi svoje momente in kaj lepega (na)pove.
Ko me mine napad zlobe, ga odstranim ;) Upam, da si se ob branju samo nasmejala...

 

V 12. junij 2006 ob 10:40, Blogger Lilit

Boga Chikica! Upam, da bo kmalu boljse. Priboljske ji pa le privosci, ceprav z nekajdnevno zamudo, ko bo zdrava ;)