17. maj 2006
Ditty Bops
Že nekaj časa nisem gledala Grey's Anatomy... Čakam sošolca, da mi prinese na DVD-ju še zadnjih nekaj delov. Za nazaj nima smisla, da gledam, zato sem se preusmerila na glasbo. Jo poslušam, kdar sem sama, ker imam občutek, da jo ima B. že rahlo dovolj ;) Sama bi jo pa lahko poslušala cele dneve. Še na mp3-player sem si naložila vse kar premorem iz Grey's Anatomy. Vsak komad je nekaj posebnega - dobra melodija, včasih dobro besedilo,...


The Ditty Bops - Wishful Thinking

Why does blood turn brown when it dries
Why do the tears well up in your eyes
Why didn't I learn to ride my bike
When it was warm and sunny outside

Why can't little kids tie their shoes
Why can't the white people play the blues
Why can't I fall in love with you
It must be because of the seasons

When the leaves start falling from the trees
When the birds start flirting with the bees
When the wind starts blowing from the East to the West
Maybe you'll be the one that I like best

Clouds start forming I can't complain
'Cause I think we might be in need of some rain
When it starts pouring
Don't hide away without me

I bought an umbrella big enough for two
But it feels pretty empty under here without you
Dry as a bone but I'm still alone
I'm so gray

When you're standing in a puddle with wet feet
And your head is sore from pounding drops of sleet
When the cold and lonely hours put your heart to the test
Maybe I'll be the one that you like best

If the sky can open its eyes
And cry from up above
Let's shed some tears of joy
And fall in love

 
Objavila Tina ob 11:13 | povezava na objavo |


4 Komentarji:


V 18. maj 2006 ob 07:25, Blogger Vesna

Vem da nima veze s temo (čeprav si moram to glasbo nekje preskrbeti, pa tudi nadaljevanko, da vidim ob čem uživate drugi), ampak veseli me, da sem te spoznala. :)
Kako?
Danes sem celo noč sanjala o tebi, ki si nam bila vodnica v neko jamo (Ja, vem, ja) in tvoji Chics in Nyzz, ki sta pred jamo pod mizo čakale pri gospodu, ki je prodajal karte in na mizi sušil sveže izdelane jušne rezance (ja, spet, saj vem).

Nora noč...

 

V 18. maj 2006 ob 08:50, Blogger Tina

Vesna, zanimive sanje :) Vidim, da ponavadi ne sanjaš takššnih sanj, ki bi se lahko uresničile - sploh tisto z rezanci :)
Se pa res nekaj menimo, da bi šli z jamarji odkrivat jame v našem koncu, ampak dvomim, da bodo Chica in Nyzz zraven, ter da bi pobirali vstopnino za vstop v jamo :)

Grey's Anatomy pa moraš videti - ti ne bo žal. Glasba je pa itak 1A.

 

V 18. maj 2006 ob 13:26, Blogger Lilit

Sem ravno pogledala finale in je... UAU!!! Res dober. Bos komaj cakala naslednjo sezono ;)
Od glasbe mi je meni ful vsec Jem, predvsem Flying high.

 

V 18. maj 2006 ob 13:59, Blogger Tina

lilit, prosim nič več pisanja od GA. Verjetno dobim preostale dele šele naslednji teden. Mislim pa da jih imam kar nekaj za pogledat... Samo škoda, da sem ravno v predizpitnem obdobju. Bo spet učenje trpelo. Upam, da bom vsaj seminarske vse že prej končala :)