4. maj 2006
27.5.
Ne vem zakaj je ta datum tako popularen letos. Zaenkrat obstajajo samo štirje dogodki, katerih bi se rada udeležila na ta dan:
  • srečanje Alpine River-jev,
  • izpiti za vodnike reševalnih psov (1 mi še manjka),
  • izlet članov KDZ na Kras,
  • tečaj AvtoCAD-a v organizaciji ŠKLAB-a
 
Objavila Tina ob 15:21 | povezava na objavo |


2 Komentarji:


V 4. maj 2006 ob 16:39, Blogger Lilit

Jaz tudi najbrz ne bom mogla it na pasje druzinsko srecanje, ker imamo clovesko druzinsko rodbinsko srecanje ;) nekaj v stilu, moja prababica je imela 3 sestre, in zdaj se bomo kao zbrali vsi potomci...

 

V 4. maj 2006 ob 20:27, Blogger Tina

Jaz se še nisem odločila kam bi šla. Zaenkrat je na prvem mestu srečanje. Izpit lahko počaka do drugega leta, tečaj tudi. Če ne bom šla na izlet na Kras, mi bo žal... Pa še za tiste, ki smo garali na letnem taboru, bo verjetno brezplačno ali pa z minimalnimi stroški... Pa res sem garala za tisti tabor - spustila vse izpite na faksu pa na sploh sem žrtvovala cel mesec za to, da se je 200 ljudi imelo kar se da dobro na taboru. Bomo videli...