1. maj 2006
1. maj
2005

Na 1. maja sva se z Bojanom prvič zbudila v najinem stanovanju. 30. sva preselila vse stvari, pospravila ter se zvečer na hitro odpravila na kres, ampak sva bila preveč utrujena, da bi lahko dolgo ostala. Po celem dnevu garanja, sva videla samo še posteljo. Doma sva prižgala svečo in sva imela svoj 'kres'. Zjutraj pa naju je zbudi pihalni orkester SVEA Zagorje. Ker Bojana ni bilo na budnico, so nama prišli zaigrat podokno budnico. Nič mi ni bilo jasno, ko sem se zbudila ob takšni glasni glasbi. Najprej sem mislila, da igrajo pri trgovini, ampak je bilo malo preglasno. Potem pa dvigneva rulete in jih vidiva na najinem travniku pod oknom ;) Vsi sosedi so bili na oknih oz. balkonih. Le kaj so si mislili o nama. Ravnokar sva se vselila, pa že vzbujava pozornost in zbujava sosede ;)
Potem sva šla še na tradicionalni pohod na Pleše. Ker si ne predstavljam tega pohoda brez pasje družbe, sva si sposodila Nyzz, ki je morala po moji selitvi ostati pri naših doma. Niso se hoteli ločiti od nje.

2006

Kresovanje je odpadlo (vsaj za naju) zaradi dežja. Večer sva preživela pred TV (Bojan) in pred računalnikom oz. v postelji (jaz). Zjutraj je šel Bojan igrat budnico, sama pa sem še malo poležala. Letos ni bilo budnice pred oknom. Sem imela pa vseeno svojevrstno budnico – by Nyzz & Chica. Nyzz se je že mudilo ven, zato jezačela glasno vzdihovat, medtem ko sta se s Chico sprehajali po stanovanju. Mimogrede... Hoja s kremplji po laminatu ni ravno tiha. Ja, najina 'družinica je zrastla iz dvo članske v štiri člansko, ampak žal samo za čez praznike. Potem bomo spet samo trije...
Z Borisom in Darjo smo se zmenili, da gremo skupaj na Pleše okoli 9h. Baje naj bi takrat že končali z budnico. Ampak kot je v navadi, kadar se gre kam igrat – se stvar zavleče, tako da bomo v najboljšem primeru štartali ob 10h. In zdaj čakamo Bojana...