12. april 2006
Khm, khm
Kar nekaj dni je preteklo od moje zadnje objave. Še zdaj ne morem verjeti, da sem bila cel vikend off-line. V soboto sem bila v Vrtojbi in je bilo enkratno - cel dan na sončku.

Včeraj sem pa zbolela... Dopoldne sva s sestro peljali Nyzz na pregled ene 'bule', ki se je nasrečo izkazala za maščobno. Potem sem šla na kosilo k našim domov, popoldne je pa vse prišlo za mano. Najprej sem dve uri odspala, potem pa sem se zbudila z bolečinami po celem telesu. Najhujše mi je, ker me bolita glava in grlo. Potem me boli pa še koža oz. vsaj čutiti je tako. Ko si grem umit roke in si zaviham rokave, me prav zaboli. Da vrtoglavice sploh ne omenjam. Včeraj sem se res morala počutit obupno, ker mi niti palačinke z Nutello niso vzbujale apetita.

Čez nekaj minut se bodo začele vaje na faksu, ampak danes res nisem sposobna sedeti dve uri za mizo. Jutri pišemo kolokvij in upam, da bo boljše oz. da ne bom imela vročine ter glavobola.

Prej sem peljala Chico ven - čisto na kratko. Zunaj sije sonce, toplo je,... V glavnem, danes ni primeren dan za poležavanje na kavču. Me je skoraj premamilo, ampak potem nisem šla do evro parka, ker sem Bojanu obljubila, da bom počivala. In res počivam. Tisti, ki me bolje poznajo, vejo da ne bom dolgo časa zdržala doma. En dan že, dva dni je pa že preveč. Moram ven, na sonce, v naravo!