14. marec 2006
Learning...
Danes se pa čisto zares učim. Tole je moj prvi odmor – če ne štejem dveh enournih sprehodov s Chics ;) Če je pa tako fino, ko greva ven medtem ko sneži... Sneži že odkar sem pokonci, prijemlje se pa 0. Po eni strani je to dobro, ker je res zadnji čas, da se začnejo treningi. S Chics grev ana tečaj poslušnosti, v kontrolo v malo šolo, poskusit agility in ring dresuro, poleg tega pa še reševanje. Tak je plan, potem bom pa sproti videla kaj nama bo zneslo in kaj ne.

Spila sem že 3 kapučine. Mogoče se zaradi tega lažje skoncentriram na snov, ki me v osnovi niti ne zanima toliko, da bi me pritegnila za knjigo sama od sebe. Mednarodna ekonomika res ni moja stvar. Veliko 'raje' bi se učila za naslednji kolokvij pri predmetu Elektronsko poslovanje, ampak za to je še čas... pa še 'open book' je. To ne pomeni, da bo lahko in da bodo lepe ocene. Pomeni samo to, da bo treba poznat teorijo in razmišljat z glavo, ter ne direktno prepisovat iz knjige.