26. februar 2006
Bolniška
Chica je na bolniški.
Včeraj zvečer je šepala na levo sprednjo nogo, ampak ni kazala znakov pretirane bolečine. Danes je bilo čez dan vse uredu. Da je ne bi preveč obremenjevala, sva šli ven samo na opravljanje potrebe na bližnji travnik. Popoldne je spet šepala in bolečina je tako močna, da komaj hodi oz. hodi po treh tačkah. Težko leži in od bolečine je vsa zadihana. Če sedi, ji iz gobčka kaplja slina in je potem na tleh luža... Sumim, da gre za vnetje pokostnice oz. upam, da je samo to. Ne sme biti kakšna bolezen, katere prenašajo klopi.
Trenutno počiva na kavču.
Jutri jo peljem k veterinarju, če ne bo sprememb.
Težko je, ker ne morem storiti ničesar, da bi ji pomagala. Žalostna sem. Jokam.




Oznake:

 
Objavila Tina ob 19:48 | povezava na objavo |


3 Komentarji:


V 26. februar 2006 ob 20:59, Blogger Lilit

Jooooooooooooooooj Chicica :(((( Grin ji posilja polno slinastih oblizov, pa drzimo pesti, da bo vse uredu... kako bi bila pokostnica, saj Chica ni rastla prehitro... pa kako klopna, saj je zima.. joj joj...
Mogoce si je samo kaksno misico pretegnila pri divjanju.
Drzimo pesti, da ni nic hudega!!!
Mislimo na vas...

 

V 26. februar 2006 ob 23:31, Blogger Tina

Pokostnica je lahko vneta tudi, če ne raste prehitro - se je zgodilo psički od moje prijateljice. Pri klopih je pa itak tako, da se znaki pojavijo šele po nekaj mesecih (vsaj tako sem brala). Danes šepa že od popoldneva, včeraj je samo zvečer. Včeraj je bila res zelo aktivna s Kali, ampak se mi ni zdelo, da bi pretiravala ali naredila kakšen čuden gib...
Ne vem pa kako je s tem, da bi si pretegnila mišico - kdaj se pokaže bolečina? Šepanje se je pri Chici pojavilo kar tako, brez da bi karkoli počela (včeraj: 3 ure po tekanju s Kali, danes pa sploh ni bila aktivna). V bistvu je spala prej. Danes je bila zunaj samo na povodcu, pa še to ne dolgo - večkrat po malem, v glavnem brez hoje, sploh sedaj, ko šepa. Jo samo nesem na travnik pred hišo, da opravi svoje.
Boga je...

 

V 27. februar 2006 ob 19:34, Anonymous Anonimni

oj tinca!

boga ta tvoja chica.... sam je vseen toooooooook sladka na teh fotoggrafijah - res pravicuker je...
drugace pa te bom potolazu... moja tamala oz. mischa je pred 2mi leti bila zastrupljena - nevem ce je namerno al kr pozre vse zivo kar vidi (koker pac)... no in je bila ze hroma na zadnje tacke... raje ti ne povem kake stale sem mel.. vsi so mi govoril da jo naj dam na inekcijo da pac - se zgodi... sam sem res trdno upal da bo zacela hodit in jest (aja - nora je drugace na hrano).... in cez 2 mesca je bla spet stara dobra mischa papi pap... tko da... verjamem da bo z chico se vse super.... drugace pa sej ves... tudi ti mal zbolis vcasih - pa te pol vsi cartkajo in se nekak vsak pri sebi zacne zavedat kok mu pravzaprav pomeni tista "bolana" oseba... kakorkoli.. bom eno palcko pripalu za chico da bo boljs...

kisss

vasija