14. februar 2006
Meme
Za tole je kriva Lilit ...

4 jobs that I had
- spremljevalka otrok na bazenu (DPM Zagorje)
- 'tehnična pomoč' na mednarodnem kolokviju EGOS (EF Ljubljana)
- ostalo so bile pa prostovoljne dejavnosti (delo v vrtcu, oblikovanje spletnih strani, pomoč pri organizaciji mednarodnega tabora,...)
- po temeljitem premisleku ugotavljam, da nisem prava ekonomistka :)

4 films I could watch again and again
- Poletje v školjki
- Il postino
- You've got mail
- Stealing Beauty

4 places I have lived at
- Litija
- Spodnji Log pri Litiji
- Zagorje

4 TV-series I like(d) to watch
- Sex and the City
- Felicity
- Fraiser
- Nip/Tuck

4 places I have been on vacation to
(more or less recently:)
- Dunaj
- Portorož/Piran
- Krk
- še nekaj krajev, ampak ne v zadnjem času

4 websites I visit every day
- ef.uni-lj.si
- si.blogs
- mojpes.net
- gmail.com

4 books
- All about Aussies
- Kalipso
- ti.jaz@usoda.net
- Maček Muri

4 favorite dishes
- palačinke z Nutello
- čokoladen trojanski krof
- pire in špinača
- čokolada in čokoladne stvaritve

4 places where I'd like to be right now
- Sydney
- Melbourn
- Dunaj
- nekje na plaži in na sončku

I'm tagging these 4 people (I apologize in advance, and no problem if you don't feel like it)
- Ulala
- Cyber
- roseindecey
- Vasija Vasudeva
 
Objavila Tina ob 13:58 | povezava na objavo |


5 Komentarji:


V 19. februar 2006 ob 12:53, Blogger Cyb3r

Kaj zdaj to pomeni? Da morm jaz tut to izpolnit? Če ni panike, vlagam kvizkota in podarjam to čast komu drugemu.

Dragače pa lepo, da si se name spomnila. :)

 

V 20. februar 2006 ob 14:57, Blogger Tina

Ja, bi 'mogu' rešt.
Ne poznam dosti bloggerjev, pol sem pa predala meme naprej kar tistim za katere se mi zdi, da se kdaj pa kdaj oglasijo na moj blog.

 

V 24. februar 2006 ob 16:17, Blogger JJ

Dej mi sam namigni kk morm zej to nardit... **zardim**

 

V 25. februar 2006 ob 15:24, Blogger Tina

Sam odgovoris na ista vprašanja.
Copy-paste moj post pa dodaš svoje odgovore :)

 

V 25. februar 2006 ob 16:17, Blogger JJ

Aha ok... tnx :)