1. februar 2006
Happiness Just Ahead
So mi d'jal', da naj se ne obremenjujem z drugimi. Baje zato, ker se zaradi tega sekiram samo jaz, ostalim je tako ali tako vseeno. Zakaj bi se obremenjevala z nepravičnimi ljudmi, s tistimi, ki nimajo vesti in tistimi, ki ves čas gledajo samo nase, in se ne ozirajo za žrtvami, ki jih pustijo za sabo.
Že delam na tem, da se ne obremenjujem s stvarmi in ljudmi na katere nimam vpliva. Se moram sprijaznit, da so ljudje nepravični, da ne želijo vsi samo dobro – in se ne obremenjevat s tem. I just hope this will work.


 
Objavila Tina ob 09:29 | povezava na objavo |


3 Komentarji:


V 1. februar 2006 ob 14:49, Anonymous Anonimni

Ola

Jaz pravim tako: najbolje je imet konstanten krog ljudi okoli sebe, katerim zaupas in so ti vse.potem je dober vcasih koga novega spustiti blizu.medtem, ko je treba do ljudi, ki so te ze v preteklosti prizadeli, imeti distanco.jim pac ne pustis blizu.lahko so zraven tebe, niso pa blizu tebe.

btw. moje novo kolo se ze "sestavlja",ker sm komplicirala pri opremi. tako da ga dobim jutri.sm zbrala okvir, opremo, zdej pa je treba sestavt:)

pogum tina, that's it!

ajda m.

 

V 1. februar 2006 ob 15:23, Blogger Tina

Ajda, hvala za telefonski klic prej. Hmm... sej vem kako to gre - life. Kar se mene tiče, vem kako je treba, ampak kaj ko se vseen obremenjujem še namesto ljudi, ki so mi blizu. Oz. sem se obremenjevala :) Če kdo ni fer do tistih, ki so mi blizu, se mi tudi dvigne pokrovka. Sicer bom pa mogoče zdej malo bolj konfliktna kot sem bila. Se ne bom sekirala, če drugi ne bodo odkriti. Mogoče se bojo pa potem ti kdaj zasekirali, ker bom pa sama mogoče malo preveč odkrita. Odslej bom brez cenzure in brez olepševanj - odkrita, vendar ne nesramna :)

No, tekma se začenja. Naši igrjao z Nemci. Upam na boljši rezultat kot je bil včeraj.

Lepo zate, da nisi bila zahtevna in boš jutri dobila kolo. Če bo šlo tako naprej (sonček pa tko) ga boš lahko že kmalu testirala. Tolk da veš - tvoja prva destinacija - FK 53 ;)

Upam, da si bolj uspešna pri učenju kot jaz - sem še vedno pri 1. poglavju...

 

V 1. februar 2006 ob 19:34, Anonymous Anonimni

hmm...
jap... stekam te tinca... mal prevec dober...
je pa tko kot je ze una pred mano napisala - sej ves uni tapravi so kot prsti na roki - in tud tolk jih je... LOL:)
kar se pa sekiranja tice - hmmm.. glej sam studio city - jaz odkar pomnim se sekirajo z eno in isto debato - tko da - pomoje se lahk sekiras do konc lajfa - tko da ko tko pogledas nima niti smisla se sekirat - skoda casa - pelji raje chico en dziro - aja pozdrav jo... nc... kiiisssss:*****