17. februar 2006
Beagle
Jutri grem pogledat 2 mesečnege Arija!!! Ker bo Chica 'ponavljala' malo šolo, bosta tudi sošolca v spomladanskem tečaju :) Danes sem šla kupit eno igračo za Chico, pa sem dobila tudi nekaj zanj.
Včeraj sva šli s Chico na sprehod po dežju in sva se igrali z enim oranžnim gumijastim obročkom (da ne bo kakšnih čudnih idej ;)). Potem je pa v nekem trenutku dobil preveliko hitrost in je ubral napačno smer ter končal v potoku. Danes sem potem kupila točno takšnega, kot sva ga včeraj zgubili. No, ko sem si ogledovala še druge igrače, sem videla, da imajo tudi gumijasto rugby žogo - to je ena izmed Chicinih najljubših igrač in jo ima že od 3. meseca. Sem se v hipu odločila, da mora imeti Ari tudi to žogo :) Ja, potem nisem ostala pri dveh igračah, ampak sem kupila 3. Ne morem si pomagat. Itak gre pa vse za najinega pesota :)

Tole je ta lepotec!

Spet sem imela preveč časa, pa sem se malo igrala v photoshopu... Vem, ni ravno umetniško delo, je bilo samo malo igračkanja. Hmmm, moja seminarska naloga pa trpi zaradi tega.
I have to set my priorities straight!

 
Objavila Tina ob 18:58 | povezava na objavo |


1 Komentarji:


V 20. februar 2006 ob 14:55, Blogger Tina

Sej nč ne rečem čez POP - Jaklič rules, ampak nekak se ne morem spravit za comp. z namenom, da bi začela pisat seminarsko...