20. februar 2006
Pogrešam...

Enkratna avstralska serija ob kateri sem
vedno začela razmišljat o življenju, ljudeh,...

Koale, pande, slone in še in še v Dunajskem živalsem vrtu. In Dunaj v splošnem. Prater, Schönbrunn, Stephansplatz, Ringstraße, ... to je le nekaj lokacij, katere si ogledam čisto vsakič, ko sem na Dunaju. Kdaj sem že bila nazadnje? Po fotografijah sodeč je bilo to junija '05. Že 8 mesecev nisem bila tam. Za novo leto je potovanje odpadlo zaradi močnega sneženja, trenutno pa nimam določenega datuma kdaj bi lahko šla. Je pa včeraj delček Dunaja prišel k meni - moja teta :)

Otok KRK.
Že od malega smo z družino poleti hodili na Krk. Spomnim se fotografije, na kateri sem v Punatu in kobacam, čeprav sem ravnokar shodila. Imela sem kratke blond (!) lase in belo majico z račko in mojim imenom. Pogrešam zalivčke v katerih sem se kopala in sončila gola, zagorelo polt, rakovice in vonj po morju. Slana voda v kateri sem lahka kot peresce. Pogrešam veter in jasne zvezdnate noči in svetilnik. Pa tiste primorske ozke ulice, po katerih se sprehaja polno turistov in vsake toliko časa komu spodrsne na gladkih kamnih. Trgovinice, štanti in zlatarne. Slaščičarne v mestu kamor grem vsak večer na 2 kepici sladoleda. Če grem kakšen večer mimo, ne da bi se oglasila na sladoled, mi ga včasih prinesejo na ulico zastonj. Galebi in opazovanje sončnega zahoda na pomolu.
Kavarne.
Galebi.
Veter v laseh.
Sreča!

Oznake: