5. april 2006
Why does it always rain on me?
Danes ni moj dan - again. V Ljubljano sem šla samo toliko, da sem dala skoraj 1600 tolarjev za vlak, da sem na faksu pogledala na uro in prebrala listek na katerem je pisalo, da vaje odpadejo. Super! Preživela sem že nevihto, ko sem šla peš do faksa. Veter mi je obrnil dežnik, ampak sem ga k sreči popravila. Po tistem, ko sem prebrala listek, sem ugotovila, da mi je raven sladkorja v krvi drastično padla, zato sem se odpravila do prvega avtomata, kjer imajo kekse.

Ampak očitno mi tudi keksi niso bili usojeni, saj je avtomat samo vzel denar. OK. 3x globoko vdihnem in pokličem Bojana v upanju, da bova šla skupaj na kosilo. Da nisem prišla res samo na uro gledat v Ljubljano... Glede na to koliko sreče imam danes, mi je Bojan rekel, da se je ravnokar najedel.

Na poti do postaje sem si namontirala mp3 player in ob zvokih Foo Fighters odmislila vse ostalo - tudi dež, ki me je ujel na sredi poti. Avtomat na postaji je bil bolj prijazen. Za iste kekse sem sicer dala 30 tolarjev več kot na faksu, s to razliko, da sem jih tu dejansko dobila. Itak sem pojedla celo vrečko, še preden je vlak pripeljal na peron.

Danes praznuje rojstni dan nek primorec,
ki me spominja na pevca skupine Foo Fighters.
Cigan Veliki, vse najboljše! ;-)

 
Objavila Tina ob 15:54 | povezava na objavo |


4 Komentarji:


V 6. april 2006 ob 05:03, Anonymous Anonimni

huh... pa kaj si skoz neki tok slabe volje punca moja no... me ze mal prevec spominjas na mene:)

no daj... vzam chicho in se pripel dol na obalo - pa se mene pridi kaj obiskat;)

kisss

 

V 6. april 2006 ob 15:41, Blogger Tina

Hej, sej nisem ves čas slabe volje. Včasih splet okoliščin nanese tako, da nič ne poteka po planu in potem sledi ... frustracija :)
Drugače sem pa danes spet naredila usodno napako (šla v LJ z vlakom). Zaradi zamud in čakanja sem prišla pol ure prepozno na faks - mokra do kolen. Ko sem šla pa nazaj, mi je pa še veter dežnik zlomil - dokončno.

Hmm... bom tvoje povabilo še resno vzela ;) V soboto sem itak na primorskem - sicer malo bolj severno od tebe. V Vrtojbi. Pa drugič ;)

 

V 6. april 2006 ob 20:23, Blogger Tina

Ula, ti kar piši ;)
Sem boljše, thank you for asking. Celo popoldne sem preživela na kavču s Chico v naročju in sem ugotovila, da si je treba včasih vzet čas za brezdelje :) Na srečo tudi Chica danes ni prekipevala od energije in sem si lahko privoščila popoldne na kavču.

Drugače se pa strinjam glede primorske. Kadar sem tam, vsi problemi čudežno izginejo. Ampak žal me vedno pričakajo v Zagorju. Razmišljam o selitvi ;)

 

V 7. april 2006 ob 06:01, Anonymous Anonimni

huh,...

ja to z voljo je smeh... sem prespal cel dan.. zbudil dons ob 11 zvecer... tecen kot svinja... se zdaj pojma nimam zakaj... in sedaj studiram, da grem raje spat, ker je tko nekak najboljs, ko si slabe volje - alora - spanje:) he he he...

ula: kar se pa tice tega v ozracju - ja ze kr neki casa je... pa so nihanja... drugace pa se nismo ucil v soli zgodovine, da si zapomnimo bedna imena in datume (to pomen na kiri tocki je blo sonce oz. zemlja okol sonca) ampak da pogledamo kaj se skoz dogaja na tem planetu... in pol ugotovis, da je vedno kakih 5 generacij , kjer se vedno vse ponovi... alora z drugimi besedami: pocas se nalaga vse uno kar nas mori in tezi... nalaga, nalaga, nalaga... en dan pa sam bruhne iz nas in pol je par mrtvih okol (vojna) - lol - no neki tazga... kakorkol - treba pa je pozitivno razmisljat in se ne prepustit toku - alora neki skupni zavesti, ki ima intelekt od ministrove hcerke (ce je ze minister za solstvo jo naj vsaj brat nauci - lol)... kakorkol... svet je v pizdi - to je to... in uni ki nimajo pojma hocejo vozit in drzat volan... pol pa ni cuden, da nikamor ne pridemo in da avto skor vec ne vozi in da pravzaprav smo nekje v grabnu... tko je to... bedaki vladaju planetu - ce pa mas kaj razuma pa te sam glava boli in ne pomaga niti asperin:(



kar se pa povabila tice: a nisi rekla da bos 1x prisla?!?! sem te cakal cel mesec... jaooo zenske! nc ne drzite kar obljubite.... jaz pa sem hotu te presenetit s super papico made by me.... pol pa nc... *smrk*