31. marec 2006
Zadnjič

Bye bye!


 
Objavila Tina ob 11:41 | povezava na objavo |


6 Komentarji:


V 31. marec 2006 ob 15:55, Blogger Vesna

Halo?

Zadnjič kaj?

Razlago prosim!

 

V 31. marec 2006 ob 16:24, Anonymous Anonimni

kaj cuker? kako si kaj... jes spet trojanske krofe?:) he he he... en poljubcek teb pa se tamali (Vhici mislin no... lol)...

:**********

 

V 1. april 2006 ob 09:12, Blogger Tina

Ne bom več pisala bloga - itak nimam nič pametnega za povedat.

Andy, Chica pošilja lupčke nazaj (ta najbolj slinaste ;))

 

V 3. april 2006 ob 03:14, Anonymous Anonimni

HMMM... KAKO NIMAS NC PAMETNEGA? Pismo... polek ule si res edina, ki jo se kdaj pogledam kako in kaj.... grrrr. ne mi tega naredit - lol:) sej ves... sem nekak najvecji fan tega bloga:)

ne mooooooooorrrrrsssssss.... *smrkc* joceeeeemmmmm....:(

kiiiiiiiiissssss obema...

jaz bom se kr cekiral, ce bo kaj;)

 

V 3. april 2006 ob 18:21, Blogger Cyb3r

Tole pa ni bla prvoaprilska, a?

 

V 3. april 2006 ob 19:20, Blogger Tina

Ne, ni prvoaprilska. Itak pisem samo o psu - to pa nobenga ne zanima, tko da ...

Bom naredila en blog, ki bo link iz Chicine spletne strani in bom tam pisala o kakšnih kinoloških dogodkih, ki se jih bom udeležila.
Sem razmišljala, da bi imela ločena bloga. Enega o meni, enega o Chici, pa sem ugotovila, da niti nisem dovolj zanimiva in bi potem objavljala poste na kakšnih 14 dni,... pa še tu je vprašanje o zanimivosti. Enostavno nisem rojena za pisanje.
Cookie bi rekel, da kvarim slovensko blogosfero ;)
Bom pa še vedno brala ostale bloge.