30. april 2006
Maček in dva psa
Včeraj sem bila na 3. srečanju pesjanarjev. Skupaj z Ines, Kali in Chico (brez fotoaparata!!!) smo se odpravile v Varpolje, kjer sem dodobra spoznala vasico. Trikrat sva se ustavili in vprašali za pot in trikrat so nama povedali drugače. Ali pa samo jaz nisem razumela pomena glavne ceste v vasi. Mislim, v križišču, ko se sekata dve cesti (širine enega avtomobila) se res nisem mogla odločit katera je 'glavna'. Naslednjič, ko bom šla tja (najverjetneje na poletni tabor reševalnih psov), bom že vedela kako se pride do KD Varpolje.

Na poti do doma sta Kali in Chica spali na zadnjih sedežih. Hmm... malo sta bili mokri in blatni ;)

Chica in Kali v blatni kopeli.
(foto: Polona Železnikar)

Chica uživa v blatu
(foto: Polona Železnikar)


Da, tudi takšne pse prevažam v svojem avtomobilu. Vse iz ljubezni. In zato ker nisem 'clean freak ;) Je pa zato B.-ju bolj pomembna čistoča. Ampak na moje presenečenje, ni imel večjih pripomb, razen te, da bo treba pač čimprej oprati avto.

Chica in Lok - njen ljubimec & 'partner in crime'
(foto: Nadja Žlender)


Medve z Ines pa sva bili neskončno lačni, zato sva se morali nujno ustaviti na Trojanah. Popoldne sem sama pojedla vse 3 čokoladne krofe, B. pa je ostal brez.
Popoldne je minilo v ležečem stanju, večer je bil pa že malo bolj pester. Lokacija: Pub (ponovno). Ob bandidosu se je spet razvnela debata o zvezah, flirtu, monogamiji, mejah (in prečkanju le-teh), življenju, ljubezni, potrebah, določenih osebkih,... Nisva prišli do konca. Ko sva se odpravljali domov (enkrat danes), je deževalo in potem sva kar tam dobili družinski dežnik, tako da nisva bili mokri. Peš pot po točkah Pub – Petrol – FK se mi sploh ni dela tako dolga kot ponavadi (podnevi). Pa začudo me ni bilo nič strah, ko sem se sama ponoči sprehodila do doma.

Zjutraj sem se zbudila vsa zaležana ... vrat me še vedno boli. Na srečo me je zjutraj poklicala Ines in sva šli ven s psoma in vmes obvezno na kavo. Opoldne sem šla pa po Nyzz, ker so šli naši na Dunaj. Bo pri nas na počitnicah do torka. Tako - danes imam doma mačka in dva psa. Maček se je nastanil proti moji volji in upam, da bo kmalu izginil ;) Psa spita, maček pa kar ne neha mijavkat ...