1. junij 2006
Prost dan
Danes imam prost dan. Koristim ure, ki sem si jih pridelala v zadnjih tednih :) Toliko seminarskih oz. projektnih nalog kot sem jih napisala v zadnjem semestru, jih nisem v vseh letih skupaj... Rahlo pretiravam, ampak ta semester je bil res najbolj naporen od vseh do sedaj. Pa tudi v tem semestru sem bila veliko več na faksu kot prej. Ampak zdaj se je obdobje obiskovanja predavanj in vaj končalo. Tudi zagovorov seminarskih nalog ne bo več. Nič več skupinskega dela... 'Samo' še izpiti.

Zdaj si moram pa še izmislit kako bom preživela 'prost' dan. Sprehod s Chics mi ne uide. Že včeraj sva bili dolgo zunaj. Boga reva je morala kar 2 dni zdržat brez daljših sprehodov. Prvi dan je bila bolj vremenska in je večinoma kar prespala dan - na kavču.

Počivanje na deževni ponedeljek

Drugi dan je pa že prekipevala od energije. Sem ji dala eno palčko iz kože in potem jo je vzela, ter šprintala nekaj krogov po stanovanju. poleg tega mi je cel dan ponujala paleto trikcev, ki jih zna, samo zato, da bi se nekaj dogajalo. Ko sem tipkala za računalnikom, je vsake toliko časa prišla do mene, ter pokazala, dako zna sedeti tako, da ima obe tački v zraku. Ker nisem imela časa, sem ji rekla 'prostor', ampak ji to ni bilo dovolj, zato je naredila še preval. In tako naprej...
Na KDZ pa nisva bili že od prejšnjega ponedeljka. Edina izjema je bil nedeljski trening skupine za nastope, ampak tam je druga zasedba kot med tednom. Sploh me ne vleče več tja in ne vem kaj bom jutri, ko imamo reševalski trening.

Danes me torej čaka: sprehod s Chics, kofetkanje z BJ, pospravljanje, kuhanje kosila (?) in lenarjenje oz. zapravljanje časa z nepomembnimi zadevami.

Še ena fotka iz petkovega praznovanja rojstnega dne.

Chica pozira za fotografijo, ki bo na spletni strani Alpine River.
Njen pogled je usmerjen na žogo, na katero se je v
petek čustveno navezala in jo je imela ves čas pri sebi ;)
(foto: Martina Oitzl)

 
Objavila Tina ob 08:59 | povezava na objavo |


1 Komentarji:


V 5. junij 2006 ob 08:59, Blogger Tina

Hmm... ne še ;)
Bo treba pa res kmalu začet. Ti si že v elementu?