6. junij 2006
negative
Včeraj je bilo lepo popoldne, ki se je končalo s katastrofalnim večerom. Spet – sem sama kriva. Naslednjič, ko sem bom nekaj odločila, se bom tega tudi držala. Don't stay there! (there = KDZ ... po treningu je treba čiprej domov).

V Litiji in v Tisju je bilo lepo. Ko sva šli z Nadjo v dom v Tisje k 'zagorski mami', je Chica počakala v avtu. Če bi bilo sončno, bi mamo lahko peljale ven in bi ji Chica pokazala kaj vse zna. Tako je pa eno uro čakala v očetovem avto. Enkrat vmes me je začela grabiti panika, ker sem imela razne predstave, da se je spravila na sedeže in jih prežvečila. Ampak na srečo, sem se motila. V Litiji sem jo vzela pa s sabo in je bila presenetljivo mirna. Nič ni skakala po 'litijski mami' in po kakšne pol ure se je celo ulegla :) Vendar je še vedno budno spremljala vse dogajanje.

Zvečer naj bi imeli pa agility, ampak ni bilo trenerja. Ker je bil poligon prazen, sva šla s Chico nekajkrat skozi nekatere ovire za agility, naredili sva daljinski skok ter malo poslušnosti (brez povodca) in prinašanja ter igre. Chica je bila ves čas pozorna name in se mi je tako dobro zdelo, še posebej, ker so naju gledali nekateri člani, ki zelo radi kritizirajo in 'največ vejo'. Zraven teh ljudi je bil pa še inštruktor, ki ga vsi zelo cenijo zaradi njegovega dela s psi. Ko sem prišla do njih, me je ta inštruktor pohvalil (pa Chico tudi). Nekaterim se je povesil nos, meni pa se je nasmešek kar sam narisal na obraz :)

Edina napaka, ki sem jo naredila je bila ta, da sem potem še nekaj časa ostala tam in klepetala. Potem sem bila pa spet priča incidentu. Mislim... ne vem kako se lahko neka 35-letnica obnaša kot 5 letni otrok, ki hoče doseči svoj prav, pa čeprav naredi sceno in skuša skregat vse po vrsti. Mogoče misli, da je s tem dejanjem očrnila tisto osebo proti kateri je usmerila svoje sovraštvo. Ne zaveda se pa tega, da je s svojim dejanjem samo pokazala kakšna oseba je v resnici sama.

Društvo ni več tisto, kar je nekoč bilo... Nimam več veselja hodit tja, niti nočem biti več aktivna tako kot sem bila do sedaj. Oblikovanje in urejanje spletne strani KDZ bom predala mojemu 'ex', na društvu bom pa samo še takrat, kadar bom delala s Chico in ko bomo imeli seje izvršnega odbora. Pa še IO se bom odrekla na naslednjih volitvah. Še nekatere zadolžitve bom preložila na druge člane – najverjetneje kar na tiste, ki jamrajo, da nimajo nobene FUNKCIJE in bi jo radi imeli. Ampak kaj, ko takšni želijo samo funkcijo in ne vseh obveznosti, ki spadajo zraven... Čudo od ljudi! Ne vem, a je povsod tako ali samo v našem društvu?! Verjetno je drugod enako. Ni kar iz lepega razpadlo nekaj kinoloških društev v zadnjih dveh letih.

Zdaj moram samo še predsedniku sporočiti novico...

 
Objavila Tina ob 08:54 | povezava na objavo |


2 Komentarji:


V 6. junij 2006 ob 14:57, Blogger Lilit

Zanimivo. Meni se je pa vedno zdelo fajn, kako ti toliko visis na drustvu in ful dobro, da imate tako fajn drustvo, ker nase... je sicer uredu, samo meni ne pase druzba dolocenih ljudi tam notri.
Potem pa ta tvoj post pa se par drugih stvari je prislo do mene... ocitno je prav povsod enako :(

Mimogrede, si uspela pogledat GA do konca?

 

V 6. junij 2006 ob 18:51, Blogger Tina

lilit, verjetno je res povsod isto... Ampak pri nas je fora v tem, da smo v razsulu odkar se nam je pridružila 1 oseba, ki dela sranje. Kadar te osebe ni, se imamo super. Ne vem kako lahko en negativec vse uniči. Se tudi pozna, kadar te osebe ni, se nekateri vedejo čisto drugače - bolj prijazno. Bomo preživeli tudi to. Upam, da bodo člani kmalu skužili situacijo...

Ga pa nisem še pogledala do konca. Zadnja epizoda me še čaka - sem dobila pokvarjen file :(