17. junij 2006
Not good
Danes ni dober dan. Začel se je z brenčanjem avtomobilov in motorjev – že zgodaj zjutraj in še vedno traja... Očitno brenčanje ni dovolj, zato se mu je kmalu pridružil še zvok komentatorja zasavskega rallyja, ki poteka kakšnih 100 m od hiše. No, zaradi te 'prireditve' so zagradili skoraj vse bližnje travnike na katere ponavadi peljem Chico in so mi skoraj zaračunali 1000 SIT, ko sem hotela samo za minuto pogledat kaj se dogaja. Mislim, kdo bi pa dlje časa stal opoldne v največji vročini tam v nedogled?! No ja, vem da tudi takšin obstajajo – pa še plačajo za to.

Ko sem se ravno navadila na 'brenčanje', sem dobila mail od kolega, da profesor komplicira glede vpisa ocene. Izpit sva naredila lasnko leto, ampak nisva mogla vpisat ocene, ker sva bila uradno še v 3. letniku. Zdaj pa se je tip spomnil, da bi mogla imeti potrdilo o opravljenem izpitu... Ampak noben se ne spomni ničesar o potrdilih. 4 predmete sem delala za naprej in nikoli niso komplicirali. Ko sem se prijavila na izpit, je bila ocena vpisana. Nesmiselno se mi zdi pa še 1x delat izpit, ki sem ga že naredila (k oceni se šteje tudi seminarska naloga). Ne vem kako je lahko prof. tako raztresen, da ni mogel it pogledat za lanskoletne ocene in enostavno vpisat!!!
Sem se hotela potolažit s bonboni katjes - yoghurt gums, pa sploh niso tako dobri kot izgledajo v reklami. In to zame, ki res nisem izbirčna pri sladkarijah!
Pa je šlo dobro razpoloženje ob vikendu...

 
Objavila Tina ob 17:33 | povezava na objavo |


2 Komentarji:


V 18. junij 2006 ob 14:07, Anonymous Anonimni

Nič sekirat, danes imaš idealnen dan, da naknadiš zamujeno včeraj. Pa še nobenga 'brum, brum' ni več. ;)

 

V 19. junij 2006 ob 09:27, Blogger Tina

@ulala, bolj slabo kaže... Edino kar mu lahko dokažem je to, da sem naredila skupinsko seminarsko nalogo. Eden iz skupine ima vpisano oceno, ker je že bil takrat v 4. letniku. Pa sej more met tip tud kolikvije in izpit shranjen (po zakonu!). Verjetno bo treba v četrtek na govorilne... Kot da mi že tako ne zmanjkuje časa za učenje!

@cyb3r, včeraj sem dan izkoristila za lenarjenje. Sem se prestavljala iz kavča na kavč, tako je bilo vroče... Še pes je bil brez volje. Edina stvar, ki sem jo naredila je bil trening s skupino za nastope. Lenoba na kvadrat, sej vem :)