19. junij 2006
Hot hot hot!
Obupno je vroče. Chica se prestavlja iz enega kota v drugi kot in ves čas ji je vroče. Meni pa tudi. Potem sem se pa še zmenila za kofetkanje, pa sem čisto pozabila, da je B. zjutraj odpeljal avto. Zdaj naju s Chico čaka hoja do 'centra' po največji vročini. Ampak za nekatere ljudi se splača.
Včeraj je bila edina produktivna stvar, ki sem jo naredila v celem dnevu, trening skupine za nastope. Jutri pridejo na KD varovanci doma starejših iz Izlak. Včeraj so bili psi totalno 'razštelani' in če bodo tudi jutri tako delali, ne bo ravno dobro. Chica je spet blestela s trikci, a je potem pri poslušnosti delala kar po svoje. Iz tira jo je vrgla ena piskajoča igračka in potem je ves čas gledala kje je ta igrača...

Še ena fotka, slikana 2 dni nazaj na balkonu. Chica izgleda že veliko boljše kot je izgledala teden dni nazaj. Je pa še vedno vsa shujšana, vendar se trudim, da bi pridobila nekaj kilogramov.


 
Objavila Tina ob 13:31 | povezava na objavo |


5 Komentarji:


V 19. junij 2006 ob 17:43, Blogger Lilit

Go Chiquita! :) Drzimo pesti in tacke.

 

V 21. junij 2006 ob 10:08, Blogger Jean

Maybe some trojanski krofi would help her gain weight. :)

 

V 21. junij 2006 ob 11:01, Blogger Tina

They sure are helping me at gaining weight ;) Not that I want them to help me with that...

Are you comming to Domžale on Saturday? I finally convinced B. to have a doggy weekend. And I'll have a DSLR camera with me - borrowed of course :)

 

V 22. junij 2006 ob 13:30, Blogger Lilit

Zanimivo, da Grina sploh ne gane vrocina. Ves cas mi nosi zogico, naj mu jo mecem. Se res hitreje utrudi, ampak samo fizicno, psihicno pa ne.
Andreja pravi, da Berry dela zdaj ful neumnosti po hisi, ker je zunaj prevroce in se ji ne da (Berry namrec) kaj dosti delat, potem pa pride notri na hladno in raztur! :)

 

V 22. junij 2006 ob 13:49, Blogger Tina

Potem imam pa srečo, da imam končno malo bolj umirjenega aussija :)
V izpitnem obdobju kar paše, da se mi ni treba ves čas z njo ukvarjat. Zjutraj in zvečer je pestro, vmes pa počivamo. Mogoče je pa čez dan bolj mirna zato, ker nimam klime in je kar toplo tudi notri...