27. december 2008
Čemšeniška planina
Včeraj smo se s pohodniki iz Badjurove krožne poti odpravili na Čemšeniško planino. V tem tednu smo doživeli vse... od skoraj poletnega dneva na Primorskem pa vse do temperatur pod ničlo v hribih.
Štartali smo malo čez 10, vračali smo se pa že po temi. Pa da ne bo kdo mislil, da smo tako počasi hodili... smo imeli kar hiter tempo, ampak smo si potem na Čemšeniški planini vzeli nekaj časa za kosilo (na katerega smo res dolgo čakali) ter za čaj in kuhančka. Na poti nazaj smo se ustavili še na Klančišah, kjer smo se tudi malo okrepčali. Ni kaj, mraz naredi svoje ;)

Foto: Izi
Video: Izi
(klik)

Japanese people up ahead :D

pogled iz Čemšeniške planine

vsi pohodniki

vsi pohodniki (Chica v skrajnem desnem kotu :))

kung fu :P

Oznake: , , ,

Objavila Tina ob 10:03 | povezava na objavo |

1 Komentarji:

V 27. december 2008 ob 11:42, Blogger Bojan

Lepo. Jaz sem bil pa v nedeljo na Kozici. To je hribček zraven Čemšeniške,na katerega pravzaprav ne vodi nobena planinska pot. Na Presedljah levo, proti vrhu ... po grebenu in nazaj. Jutri pa na Mrzlico.