10. december 2008
Dragi Božiček...
... (Miklavža sem že zamudila).
Letos sem bila najbolj pridna punčka (po besedah enega prodajalca sadja in zelenjave :)) in zato si zaslužim:

Canon 450D z eno Sigmo in enim Canonom. Ostale pripomočke si bom pa sama kupila - po potrebi :))) Enkrat že....


Malo preveč sanjarim zadnje čase... Ni zdravo.

Oznake: ,

 
Objavila Tina ob 15:11 | povezava na objavo |


4 Komentarji:


V 10. december 2008 ob 19:34, Blogger uf

Kako da ni zdravo... Kam pa pridemo brez domišljija :)

 

V 10. december 2008 ob 20:05, Blogger Nanook

Ooo, jaz sem bila tudi zelo pridna! Upam, da Dedek Mraz bere bloge IN komentarje! :)))

 

V 10. december 2008 ob 20:58, Blogger Tina

Dedek Mraz vse ve in vse vidi... :)))

Domišljija je pa fajn... sam enkrat se more tud kej uresničt, da ne ostane samo pri domišljiji, ker tko nikamor ne gre... Ma, bo že :)

 

V 24. december 2008 ob 15:33, Anonymous Anonimni

Meni je Dedek Mraz napisal, da naj si darilo kupim kar sam... pa sem bil bistveno bolj skromen kot ti :P