19. december 2008
Zimski škorenjčki
Večina žensk nakupuje ali pa je že kupila zimske škorenjčke... Mogoče kakšne elegantne z visoko peto ali pa usnjene z nizkim podplatom, ki so letos očitno zelo moderni. In vzdihujejo nad njimi, nad izbiro... še najbolj pa nad cenami. Zimske škornje sem kupovala večkrat, samo kupila jih nisem. Katere koli sem pomerjala, so mi bile preširoke v mečih - hotela sem imeti pa oprijete, če bi jih slučajno kdaj oblekla zraven krila. Ja, se zavedam, da ne nosim kril... ampak mogoče jih pa bom kdaj v prihodnosti :) Ne spomnim se kdaj sem nazadnje kupila zimske škornje, je pa sigurno več kot 5 let od tega in jih imam še vedno - za vsak slučaj, če ravno vreme preseneti. Niso mi najbolj všeč, so rjavi in se ne prilegajo mojim mečam, so samo za pod kavbojke. Sej ne, da nosim še kaj drugega kot to. Obujem jih samo, če je res veliko snega. Sem ena izmed tistih, ki skozi vse leto nosi športne čevlje. Večinoma so bile Adidaske, Pumice, od lanskega leta so Espritke.

Letošnjo zimo oz. zadnjih nekaj dni pa vsak dan večkrat obujem škornje. To so gumijasti škornji (slika levo) - moji najljubši škornji do sedaj. :) So zelo uporabni v trenutnih deževnih razmerah (čeprav nam čez vikend napovedujejo sonce). Ponavadi sem jih imela obute skozi vse leto samo za na Medijo oz. Golčaj, ker tam je skoraj vedno (tudi ob suhem vremenu - dokaz je zadnja slika na tem linku) dovolj vode in blata in se ne splača hodit v drugih čevljih. Sedaj pa jih obujem jih za vsak sprehod s Chico, ker ostali čevlji vsi premočijo. Pa se niti ne sekiram, ko hodim v gumijastih škornjih in zavihanih kavbojkah naokoli... sem raje tako oblečena, kot pa da pridem vsa mokra in blatna domov - no, sem vseeno mokra, ampak vsaj nisem do kože premočena. Lahko hodim po Evroparku, čez travnik, po največjih lužah in največjem blatu... Ko pridem domov, imam nogavice suhe, škornje pa samo sperem pod tušem (skupaj s psom) - in to je TO. Ni ga čez praktičnost! ;) In jaz se sprašujem zakaj sem še samska... V tej objavi je odgovor :))))

Oznake:

 
Objavila Tina ob 23:13 | povezava na objavo |


6 Komentarji:


V 20. december 2008 ob 22:49, Blogger Nadja Zlender

Se da normalno hodit in tečt v takih škornih? Meni so še vedno ljubši nizki pohodni čevlji. Sicer kar dobro držijo vodo, ampak niso ravno za skakanje po lužah.
Sicer pa tudi jaz vedno nosim Adidaske in Espritke :)

 

V 21. december 2008 ob 10:16, Blogger Tina

Hodit se da normalno (tudi po nekaj ur po blatnem in mokrem terenu in hribih), tečt tudi... Sicer tekla nisem ravno veliko, samo nekaj parkurjev sva odtekli in je bilo čisto uredu.
Bi tudi jaz imela raje nizke pohodniške čevlje, ampak mi moji stari najljubši pohodniški čevlji žal prepuščajo vodo (so zdelani do konca in so samo za po suhem), ta novi me pa vedno ožulijo :(

 

V 21. december 2008 ob 21:16, Blogger Nanook

Tudi meni so ful všeč škornji za tako vreme. Moram pa obvezno imet moške, ker so mi ženski premajhni.
In obvezno volnene štumfe.

 

V 23. december 2008 ob 08:58, Anonymous Anonimni

Js sm mel nazadnje gumijaste škornje v OŠ :) Kar se tiče usnjenih škornjev pa sigurno najdeš tud take zase, sam mal več časa si morš vzet.

 

V 25. december 2008 ob 20:44, Blogger uf

Jaz imam tudi na rozice, pa se rozaste po vrhu :) Mene voda sploh ne moti toliko, problem je blato :/ tko da v mojih ne mores ravno tec, kake dve uri se pa cisto normalno hodi.

miami :D

 

V 19. september 2009 ob 18:14, Blogger Unknown

Mene pa zanima, če imaš takšne kot so na fotografiji, kje si jih kupila.

Namreč tudi mene živcira da sem vedno mokra kot miš ko je dež.

Tako da ... fanta že mam, zdaj si pa lahko gumi škornje kupim hehehehe

Hvala,lp N