15. december 2008
Little black book
Ponovno ga imam - planer Moleskine. Lansko leto mi ga je kupila A., letos pa nisem mogla več čakat... Kupila sem si žepnega, z mehkimi platnicami. Vanj sem že vpisala nekaj pomembnih telefonskih številk (v zadnjem delu je tudi adresarček) in dogodkov v letu 2009. Upam, da bom vanj poleg zmenkov1 s prijatelji vpisovala tudi kakšne druge zmenke :). Poleg tega Moleskina, bi imela pa še enega... in sicer City notebook Vienna oz. Wien. Odkar pomnim sem zaljubljena v Dunaj, tam sem bila že n-krat in bi imela rada vse o Dunaju na enem mestu oz. v eni beležnici. Poleg teh dveh Moleskinovih beležnic bi imela pa še eno - Wreck this journal by Keri Smith (fotke Flickr!). Maybe some day... I'll wreck that journal.

Že od nekdaj so mi všeč beležnice, planerji,... Nekaj časa sem si vse dogodke vpisovala v outlook, da ne bi pozabila, ampak mi je planer vseeno bližje. Tudi kar zadeva ustvarjanja v beležnicah nisem več v formi. Včasih sem veliko (in se mi zdi, da tudi lepo) risala, sedaj pa raje in boljše delam v Photoshopu ali Fireworksu. Pa tudi pisavo sem spremenila - na slabše, grše oz. manj berljivo. Ampak vseeno je lepo imeti spomine v roki in ne samo v računalniku.

1 zmének -nka m (e): dogovorjeno srečanje, navadno prijateljev, zaljubljencev: iti na zmenek; dogovoriti se za zmenek / imeti zmenek s kom / ljubezenski zmenek

Oznake: ,

 
Objavila Tina ob 13:05 | povezava na objavo |


7 Komentarji:


V 15. december 2008 ob 16:29, Blogger uf

Haha, jaz ga imam tudi. Sem si ga kupila za lansko novo leto, in ga potem uporabljala samo zato, da sem notri vpisovala roj. dneve, in sem ga nekaj casa nosila s sabo v torbi, da ga bom ja uporabila, pol je pa pristal v predalu in ga sploh ne pogresam...
Jaz sem cisto zaljubljena v take planercke, sploh Moleskine je tako lep, ampak jih res ne uporabljam prav nic :[

 

V 15. december 2008 ob 17:03, Blogger Tina

Jaz sem ga pa letos uporabljala, samo škoda, da sem imela velikega in ga nisem mogla povsod s sabo nosit. V letu 2009 ga bom pa lahko, zato sem si tudi kupila žepnega :) Zadnje čase veliko pozabljam in mi kar prav pride...

 

V 16. december 2008 ob 10:40, Anonymous Anonimni

Eni uporabljamo v te namene dlančnik ;)

 

V 16. december 2008 ob 10:46, Blogger Tina

Pa kdo bi sploh imel dlančnik, če ima lahko Moleskine?! :)))

No, mogoče pride tudi dlančnik enkrat na vrsto... Trenutno mi ne znese.

 

V 17. december 2008 ob 11:06, Anonymous Anonimni

Včeraj sem si ga ogledoval v MK in se spraševal, če to sploh še kdo uporablja :) Moram pa priznati, da se odlično prilega v roko, ko je tako mehek in ravno prav velik / majhen. Kljub vsemu sem premagal skušnjavo :)

 

V 28. januar 2009 ob 11:07, Anonymous Anonimni

Jaz mam tudi rada beležke.
Za lepše pisanje pa priporočam eno krasno nalivno pero. Kaj praviš?

 

V 28. januar 2009 ob 19:31, Blogger Tina

Siničica, se popolnoma strinjam... včasih sem prav uživala v pisanju z mojim najljubšim parkerjem, ki je vlekel čisto tanko linijo. Zdaj pa malo grše pišem, zato uporabljam večinoma male tiskane črke in uporabljam raje kulije - čim tanjše :)