15. januar 2008
Murphy
Včeraj zvečer sem si po popoldanskem učenju nameravala privoščiti večerjo pred televizijo. Ja, tako jem! Raje pred televizijo kot pa sama za mizo, s psom pod mizo in mačkom, ki teži in ga potem pes uči lepega vedenja... Na kavču imam vsaj mir. No, okoli 20h sem zaključila z učenjem, dala lazanjo v pečico in šla pod tuš. Potem sem hotela it čez vse programe na televiziji in se ustavit tam, kjer bi bilo kaj zanimivega... AMPAK ni šlo. Povsod je bil moder ekran - ni bilo signala. Ker sem popoldne abstinirala tudi od interneta, sem šla pogledat maile in forume - pa tudi ni bilo nič od tega. EVJ se je očitno soočal s problemi.


Vseeno sem šla lazanjo jest na kavč in čakala, kdaj se bo Murphy odločil, da ima dosti. A je res preveč, če sem si želela večer preživet pred televizijo in malo odklopit dogajanje celega dneva, spočit možgane,...? No, uspelo mi je pogledat Desperate Housewifes, sicer po delih, ker je vmes še vseeno zmanjkovalo signala. Danes sem imela več sreče po večurnemu učenju. House M.D. in sladoled s kakavom in mlekom so prava kombinacija.

Oznake: