23. december 2007
Pester vikend
Bila sem na zabavi, kjer je bilo približno 50 moških in samo 5 žensk. Igrali so nam Okrogli muzikanti, kar pomeni, da smo se pošteno nasmejali in naplesali. No, ženske smo bile ves čas na plesišču, moški so se pa menjavali. Groza! Sploh zame, ker ne znam plesat in mi posledično ples niti ni užitek... Nazadnje sem plesala na maturantskem plesu, pa potem še enkrat pred štirimi leti na Storžiču... Takrat je bilo super, ker sem plesala z nekom, ki me je kar vrtel po zraku :-) No, zdaj sem se naplesala za naslednjih 10 let.

Drugače je bilo pa prav zabavno v petek na večerji in tudi po njej... Sem pred skoraj vsemi sodelavci tako poljubila Poštarja Pepija, da so mu kar hlače dol padle in je stal ob meni v spodnjicah (blush). Očitno je bil to res poljub, ki trga gate ;-) Pa še nekaj 'cvetk' je bilo, ampak vsega pa res ne smem povedat...

Domov sem šla preden je prišel bend četrtič na 'oder', ker sem imela dosti plesa...

V soboto zjutraj smo šli pa na sprehod proti Golčaju... ampak ne do vrha. Nastalo je pa tole:


Nekaj podobnega je nastalo leta 2005, prav tako v decembru. Le da je bilo takrat veliko več snega...

Oznake: , , , ,