2. december 2007
Petek
Tole se navezuje na prejšnjo objavo. Na koncu nisem bila več v dilemi. Cel dan me je grozno bolela glava in 2 aspirina, ki sem ju vzela zjutraj nista nič pomagala. Popoldne sme zato vzela nekaj močnejšega, tako da sem zvečer spila eno belo kavo, potem sem bila pa na vodi (se mi zdi, da sem pila vse okuse Zale ;-)).
Bilo je enkratno - končno malo več ljudi v Pubu. Komba bi lahko večkrat naredil tak žur. Z A. sva klepetali s starimi znanci, spoznala sem nekaj novih ljudi. Končno sem se začela spogledovat, ampak potrebujem še nekaj vaje ;-) Ostalo pa naj ostane skrivnost...

Pa še vprašanje, ki si ga zastavljam že nekaj časa in ki je bilo v petek spet aktualno: zakaj moški (prijatelji) nočejo ničesar povedat, če jih ženska (prijateljica) vpraša po imenu (ali čem drugem) kakšnega njihovega prijatelja/znanca?

Oznake: ,

 
Objavila Tina ob 20:56 | povezava na objavo |


3 Komentarji:


V 3. december 2007 ob 11:52, Anonymous Anonimni

to ti lhko jst odgovorim razloga sta 2 ...prvi je da to najverjetneje niso prijatelji ker preprosto prijateljstvo med zensko in moskim je no-go temvec so ljudje k cutijo vec do tebe in drugi je to da smo moski zelo zascitniski in posesivni po naravi do zensk ki jih poznamo (sem spadajo bivse,kolegice,punca,zena,ljubimka itd itd)

 

V 4. december 2007 ob 09:52, Anonymous Anonimni

tipi ste strahopetni k zajci in se že prve konkurence ustrašite...jao

riba

 

V 6. december 2007 ob 10:28, Anonymous Anonimni

kaj si ti riba kaka zafrustrirana feministka ;) jst ti samo razlagam kako se svet vrti.. poznas pregovor v vojni in ljubezni je vse dovoljeno ...sicer pa raje ne nacenjaj te debate ker ko pride do rivalstva med zenskami (za moskega) je to "sight to behold" tako umazanih in podlih trikov kot uporabljaste zenske med sabo verjemi da ne bos videla pri moskih