29. oktober 2007
Kupim avto
Po obdobju vsakodnevnega pešačenja je napočil čas, da si kupim avto. Nekaj ojrotov sem privarčevala, nekaj bodo pristavili starši, tako da zdaj že iščem moj bodoči avto, ki bo seveda rabljen. Modela še nimam izbranega imam pa v mislih nekaj lastnosti, ki naj bi jih avto imel.

- majhen a prostoren,
- majhna poraba,
- poceni rezervni deli a naj se vseeno ne bi kvaril,
- 5 vrat (no, če bi bil res dobro ohranjen avto, bi šla tudi na 3 vrata :))
- klima,
- servo volan,
- dovolj velik prtljažnik za Chico (twingov prtljažnik zadošča - je pač majhna psička),
- čim manj prevoženih kilometrov,
- čim mlajši,
- lepo ohranjen (po možnosti od kakšnega upokojenca/ke,
- ne preveč čudne barve (sem jo pa v primeru dobre ohranjenosti pripravljena spregledat).

Mogoče bi se še kaj našlo. Sredstva namenjena nakupu avtomobila znašajo max 4500 EUR - raje bi videla, da je manj oz. rada bi videla da dobim čim več za čim manj denarja :)
Trenutni modeli, ki mi padejo na pamet in bolj kot ne ustrezajo pogojem so: Deawoo Matiz, Hyundai Atos, Renault Clio ali Twingo, Fiat Punto,... mogoče še kaj za ta denar.

Najbolj mi je všeč Kia Picanto, vendar se je vozniki očitno ne naveličajo dovolj hitro... Sicer se je prejšnji teden prodajala ena, ampak sem žal prepozno klicala :( Točno takšno bi imela kot je na sliki
(vir: http://www.motorevija.si/).


Strokovnjaki za avtomobile, prosim pomagajte mi pri izbiri oz. s predlogi in izkušnjami! Če pa kdo pozna kakšnega starejšega gospoda ali gospo, ki prodaja kakšen avto z lastnostmi opisanimi zgoraj, naj mi sporoči.

Oznake: