10. oktober 2007
Čokolada
Vse podražitve sem prenesla mirno, me niso ganile... Naj se podraži meso, nafta in naftni derivati (itak ne vozim avtomobila, bolj kot ne hodim peš), tudi podražitve pekovskih izdelkov me ne motijo preveč - ne pojem toliko kruha. Zarad mene lahko kmalu podražijo še alkohol in cigarete.

Malo me je pa zmotila podražitev mleka, saj ga uporabljam dnevno za Čokolino, kakav Nesquik, Knüsperli, palačinke, ... tudi sladoledu včasih dodam še malo mleka in kakava.
Najbolj pa me je prizadela podražitev čokolade. Do novembra se bo zagotovo podražila Milka. Bom pa od podražitve pa do novega leta jedla Gorenjko, ki bo s podražitvijo še malo počakala.

Oznake:

 
Objavila Tina ob 08:47 | povezava na objavo |


1 Komentarji:


V 13. december 2007 ob 18:36, Anonymous Anonimni

Boga revica!!! Sej se ne podraži tak drastično OMG... člowk!