6. september 2007
Žvauce
Zadnje dva dni sem zbirala denar za mačka. Jutri ob 17h sva naročena za rentgen na 300 kosmatih. Zraven bo tudi veterinarka, ki ga je prva pregledala. Upam na najboljše, čeprav se mi zdi, da je z njim danes slabše kot včeraj. Prejšnje dni je vsaj sam jedel in je po brizgi dobival samo vodo. Danes je zjutraj nekaj malega pojedel, vse ostalo pa je dobil po brizgi... Shujšan je že od prej, dehidriran... Se mi srce trga, ko ga vidim takšnega. Vmes ga vedno vzamem v naročje in ovijem z brisačo, potem pa potihem prede...

In potem gledam mojega mačka, ki je ves hiperaktiven in navihan, in ga mečkam v naročju, nagaja Chici kadar ona spi,... Vedno čaka pri vratih, ker bi šel rad raziskovat v svet, pa mu ne pustim - vsaj ne brez nadzora. Potem bi še njega doletelo kaj podobnega...


Zdaj mi Gomi leži v naročju in vsake toliko časa mi pomaga pisat. Je kar vešč s tipkovnico, samo našega jezika bi ga morala naučit :) Mojima živalcama se zelo lepo godi, niso pa vse tako srečne. Tudi meni je lepše z njima... Sploh mi ni treba prižgat centralne, saj imam mačji termofor v naročju, pasjega pa pri nogah. Kaj je lahko še lepše?

Denarja za mucka ne zbiram več. V dveh dneh mi je uspelo zbrat 100,74 EUR. Najlepša hvala prijateljem, sodelavcem in kinologom iz KD Zagorje! Res ste čudoviti!

Oznake: , ,

 
Objavila Tina ob 21:56 | povezava na objavo |


5 Komentarji:


V 7. september 2007 ob 20:38, Blogger sara

Super, da se je že nabralo dovolj denarja za rentgen:)) Če boš imela še kdaj kakšno tako situacijo, ti samo pokliči! Jaz sem ti tudi tako hvaležna, da si mi že 2x priskočila na pomoč pri reševanju pobeglih kužkov.Držimo pesti in tačke, da bo jutri vse ok s hrbtenico!

 

V 7. september 2007 ob 21:47, Blogger Jean

Oh, poor kitty! What's the diagnosis/prognosis?

Gomi and Chica are very lucky to have you as their human...I wish there were more people like you. Well, and me. And all the others that we know who take such good care of their animals. But we're a minority among animal owners, I'm afraid.

 

V 8. september 2007 ob 09:54, Blogger Tina

Žal Lancea ni več med nami :( Na 300 kosmatih so ga pregledali, naredili test za levkozo in je bil pozitiven. Glede na njegovo zdravstveno stanje (levkoza, dehidriranost, trauma,...) so predlagali evtanazijo. Ga niti niso slikali. Upam, da ne bom več v takšni situaciji, je čist preveč hudo.

Od zbranega denarja je ostalo malo več kot 40 eur, ki sem ga nameravala nakazati za kakšno drugo žival, ki potrebuje pomoč...
Ima kdo kakšen predlog?

 

V 9. september 2007 ob 08:32, Blogger sara

Bogi Lance:( Verjamem da ti je hudo...verjetno si se že precej navezala nanj. Tolaži se s tem, da si storila vse in da mucek ne trpi več.

 

V 13. september 2007 ob 20:31, Blogger uf

Oh, komaj zdaj sem videla :( Bogi Lance :( Je imel pa sicer res sreco, da je naletel nate in si mu vsaj omogocila dostojen konec, ce ne bi verjetno umiral kje v bolecinah...