22. avgust 2007
Baking day
Vedno govorim, da nisem tipična ženska,... da nisem ženska za v kuhinjo. Ampak danes mi je šlo izredno dobro v kuhinji. Pekla sem muffine za čokoholike oz. za moje sodelavce. Upam, da jih ni preveč na dieti... za malico jejo samo sadje in jogurte. Ne vem kako jim uspe - meni ne bi. No, upam, da se bojo vsaj jutri malo pregrešili. Sicer bo pa nekaj muffinov tudi sadnih - napol. V en pekač sem dodala celo višnje... Njami! - vsaj zame. Ajda je bila prva, ki jih je poskusila in so ji bili všeč. Niso tako lepi kot na kulinariki, grem pa stavit, da so boljši ;-) Muffini na sliki so moji! Kdo bi si mislil... ;-)

V zameno za muffin sem dobila prelepe Swarovski uhane, prekrasno napisano čestitko, Mercy in še nekaj ;) Ajda, najlepša hvala! Darilo je enkratno. Uhani so ena izmed tistih stvari, ki bi jih kupila nekomu za darilo, ker so mi tako zelo všeč, sama sebi si jih pa ne bi privoščila. Ajda je prinesla še torto... z Nutello. Me lahko kdo še bolj pozna?! Sara, hvala za pomoč. Sta me rešili pred peko peciva :) Jutri jo bomo poizkusili v kinološkem društvu.
 
Objavila Tina ob 20:34 | povezava na objavo |


4 Komentarji:


V 23. avgust 2007 ob 18:33, Blogger sara

Sem jo z veseljem spekla, vem kako imaš rada Nutello;) Če si jo kdaj zaželiš kar povej... če ne prej jo bomo jedle decembra:))

 

V 23. avgust 2007 ob 19:36, Anonymous Anonimni

Ojla!

Sem vesela, da ti je darilo + torta vsec...

Muffini so pa itak bili super...

Bodi fajn!

Ajda

 

V 23. avgust 2007 ob 22:27, Blogger Tina

Tako, torte je zmanjkalo :( Pohvalili so jo pa čisto vsi... moji domači in pesjanarji. Smo jo pojedli na današnji seji ;-)