7. avgust 2007
Zagorska noč
O Zagorski noči so pisali že drugi. Had in Spasky sta pisala o Galami. Tudi mi smo bili ob tistem odru, vendar smo Galamo zamudili. Na začetku smo šli pogledat Saško in Pop Design, potem pa smo preživeli večino noči na Partizanu. Najbolj sem bila navdušena nad skupino Žurdov. Ko smo prihajali tja so že igrali I'm a believer in se mi je že po pločniku plesalo. Tudi ostali komadi so bili super. Fantje so bili oblečeni v črtaste hlače in enobarvne majice (nekateri rumene, nekateri modre) in so naredili dober žur. Ni mi bilo jasno zakaj je tako malo ljudi ob tem odru.

Ognjemet mi je bil začuda všeč (mi že dolgo časa ni bil) in sem ga preživela v prijetni družbi - prav tako kot preostali del noči. Pozno ponoči sem prišla domov oz. že bolj zgodaj zjutraj. Spala sem kakšne 3 ure, potem pa sem šla na en krajši pohod s sestro in Chico. Včeraj je vse prišlo za mano in sem bila cel dan tako utrujena, da sem komaj gledala. Ampak sem šla proti večeru vseeno še na Vinsko skalo namesto v posteljo. V treh dneh sem se pa res nahodila. V soboto smo bili na izviru Medije oz. še malo dlje, v nedeljo pa peš do Kisovca čez hrib, včeraj na Vinsko skalo, danes... ne vem še točno kam, ampak nekam bo treba it.

Sem pa včeraj končno usposobila moje kolo, tako da ne bom več hodila peš v službo. Danes ga še nisem preizskusila, ker je nekdo nepričakovano poklical zjutraj, da me lahko pelje v službo. Za nazaj pa tako ali tako ne bo problem, ker grem še na palačinke, potem imam pa prevoz do doma :)

Oznake: ,

 
Objavila Tina ob 10:15 | povezava na objavo |


2 Komentarji:


V 7. avgust 2007 ob 11:44, Anonymous Anonimni

Palačinke mmmmm :)

 

V 7. avgust 2007 ob 20:13, Anonymous Anonimni

Se pa drugič vidimo! ;)