30. julij 2007
I will survive
Preživela sem prvi vekend sama v stanovanju. No, Chica in Gomi sta bila z mano. Gomi se je veliko crkljal (kadar ni imel hiperaktivnih izpadov), Chica tudi. Mi je brisala solzice, čez dan je bila moj vzglavnik, zvečer mi je grela noge...
Se bom morala navadit biti sama v stanovanju in na sploh...

Na srečo sem bila čez vikend tudi doggy-sitter. Nekajkrat na dan sem šla na sprehod z Nyzz, ki je bila sama doma. S Chico sva tudi spali pri njej, ker se mi ni dalo cel vikend hodit od doma do centra in nazaj, zato sem zreducirala hojo kakor se je dalo (Mimogrede: ima kdo kakšen avto odveč? ;-)) Če ne bi imela Gomija (Nyzz ni navdušena nad mački), bi bila lahko Nyzz pri meni. Zdaj nimam nikogar, ki bi mi postavljal omejitve glede živali...

Drugače pa upam, da bom preživela vse to... Potrebujem nekaj, da se zamotim in da ne razmišljam preveč o 'neumnostih'. Žal se ne morem spravit k učenju. Če bi se lahko zamotila z učenjem, bi bilo idealno. Ima kdo kakšen predlog kako naj odmislim vse in se usedem za knjige, ter dejansko kaj odnesem od tega? Dva izpita in diploma se vlečejo že eno leto...


Broken heart by ~fabu on deviantART

 
Objavila Tina ob 09:40 | povezava na objavo |


14 Komentarji:


V 30. julij 2007 ob 21:33, Anonymous Anonimni

Ahh prva dva ok trije ok štirje ok več mesecev so tanajhujš ;-)
Pol pa sej veš, time is a healer. Drži kot pribito!
Drugač pa vem ja kako je skoaj mission impossible v takih trenutkih razmišljat o izpitih+diplomi. Ampak bo že, najprej si v ospredju ti, pa Chica pa Gomi, šele nato vse ostalo...to mej v mislih.

 

V 31. julij 2007 ob 17:12, Blogger Tina

Mihela, hvala za tolažbo. Vem, da bo še nekaj časa težko... Sej bo boljš, ko pridejo ljudje z dopustov - zdej sem čisto sama :-(
Super pogoji za študij, če me ne bi morile določene stvari.

 

V 31. julij 2007 ob 18:38, Blogger uf

Na boljse gre z eksponencno krivuljo... najprej dolgo ni videt nobenega napredka, ampak enkrat, ko gre na boljse, gre pa strmo na boljse :)

Sploh si pa moras naslednjic najt kaksnega vecjega ljubitelja psov, da bos lahko imela vsaj 2... :)

 

V 31. julij 2007 ob 22:08, Blogger Tina

lilit, upam da imaš prav in da bo šlo enkrat res zelo hitro na boljše.

Drugače bo pa moj naslednji velik ljubitelj živali, arhitekt, ki mi bo zgradil majhno hiško z velikim vrtom (za pse), športnega duha, s canon-ovo foto opremo, pa dovolj časa bo imel in veliko srce ;-) V sanjah...

Itak se pa na koncu vse drugače obrne, tako da niti pomislit ne smem kaj me čaka ;-) Me samo skrbi, ker mi vse prijateljice pravijo, da je eden izmed razlogov, zakaj še vztrajajo v zvezah kljub vsem težavam, to, da jih skrbi, da ne ob naslednji še večji kreten/bumbar oz. karkoli že.
No, ker B. ni nič od tega, verjetno tudi naslednji ne bo. Če sploh bo naslednji...

 

V 1. avgust 2007 ob 13:20, Anonymous Anonimni

Zame se je zgodba končala 2004 IIRC. Od takrat sem samski. Ampak, če si sam, ni treba, da si tudi osamljen. Včasih najeda ampak zdi se mi, da čisto dobro vozim naprej..

Draga Tina.. drži se :)

 

V 1. avgust 2007 ob 19:46, Blogger Tina

mayhem, kaj pa je IIRC? Hvala za tolažbo.
Vem, da če si samski ni nujno, da si osamljen. Je pa težko na začetku in vem, da bo s časom boljše oz. upam, da bo. Oktobra se bojo pa tako ali tako začeli novi problemi - finančni: konec štipendije, prenehanje dela v sedanji firmi,... pa treba bo vzdrževati stanovanje, plačevati račune,... No, vsaj najemnine ni :)
Pa avto pogrešam... do službe imam pol ure pešačenja. Bom še začela razmišljat o cimri/cimru, ki mi bo nudil souporabo avtomobila ;)

 

V 1. avgust 2007 ob 22:12, Blogger Mayhem

Vem, da ti je težko zato sem v arhivu poiskal tole

 

V 2. avgust 2007 ob 09:53, Blogger Tina

Lepo... Hvala!

 

V 3. avgust 2007 ob 15:57, Blogger Unknown

welcome to tah club... drugace, pa te lahko potolazim... jaz sem v tem casu nasu super pupo in sva ze kr en lep happy skupaj...

kar se pa tvoje obsedenosti z zivalcami tice: ta B je mel po eni strani prav,... tko da... kogarkoli bos imela bo mal cuden gledal na to tvojo pretirano ljubezen do 4nozcev... mogoce bi lahko tudi razmisljala takole: a je bil on kje tukaj zraven vstet na vseh teh sprehodih itd?!

tko da... noben normalen tip te ne bo gledal... in to mi verjami... razen kaka copata, ki bo vse to skup gledala in se sponzorirala - mozen, da pa najdes kakega takega frika, ki bo povrh vsemu temu tvojemu "dokaj bolanemu odnosu do kosmatincev" se prinesu kak cokoladni krof iz Trojan...

no, drzim pesti, da najdes takega bebca - po drugi strani pa - sej ne rabis tipa - ti rabis svoje zivalce in nekoga, ki ti daje varnost (oz. financ minister in graditelj tvoje hiske in fotograf z canonom);))

lp,

andy

 

V 3. avgust 2007 ob 16:42, Blogger Tina

Saj ne vem kaj naj odgovorim...
Ni bil problem v vsem tem kar si naštel, ampak čisto nekaj drugega. Pa hvala, ker mi privoščiš bebca. Dobre želje in pozitivne misli so vedno dobrodošle.

 

V 3. avgust 2007 ob 20:59, Blogger uf

andy, ti pa res znas tolazit... :)
Obsedenost s 4nozci torej ni kul, obsedenost z glasbo pa je?
Ah...

 

V 3. avgust 2007 ob 21:23, Blogger uf

ps. po tej tvoji teoriji bi morale biti vse ljubiteljice psov samske, pa nekako niso... ;)

 

V 3. avgust 2007 ob 22:24, Blogger Unknown

joj babnce... niste zastekale... sam kaj naj drugega napises na izjavo like this shit:
Drugače bo pa moj naslednji velik ljubitelj živali, arhitekt, ki mi bo zgradil majhno hiško z velikim vrtom (za pse), športnega duha, s canon-ovo..

mislim - wtf?!?!
v zvezo prispevata oba - materialno in ne materialno... tko da...

ce pa sem iskren draga tina... v vsem tem casu, ko te berem in cekiram tvoj life trip nisem nikjer zasledil kaj tega B - o.k. pisala si o njegovem big bandu in o podobnih zadevah - pravzaprav pa vedno z privdihom, da nima ne on cas zate, ne ti za njega...
pravzaprav sta bla sam cimra oz. dva ki skupaj zivita pod isto streho.. in to je blo bas vse kar sem zasledil...

meni osebno pa se zdi, da partner je tvoj sopajdas v tvojem lajfu.. da skupaj z njim dogajas, ker cimer, fuk partner itd. ni to to... no pa sej ves kaj hocem rect...

zdaj pa - ne pravim, da si kriva ti, kriv on ali karkoli... oba sta kriva in ne kriva - oba bi lahko gledala mal bolj drug na drugega - ne sam to, da so placani racuni, nova okna, kuhinja, barva na steni itd...

o.k... res, nimam pravice, da sodim... sam govorim iz lastnih izkusenj... tudi jaz sem pred 2mi leti bil na dnu in ostal sam s sabo... konzumacija vsega zivega... zapiranje med 4imi stenami itd... in kot je ena napisala, da je nekaj mesecov ful hudo - res je.. hudo je vedno ko se spomnim na to... ko pomislim, da nisem dal vsega od sebe... ko nisem vedno soinvestiral v zvezo ampak drzal tu pa tam tudi figo v zepu...

tako da... nocem ti nic slabega, nocem da imas enga bedaka ali karkoli... sam hocem, da mal pogledas se drugo plat medalje in vidis, da je pa bilo tudi iz tvoje strani kamen v hrbet oz. lahko bi se tudi to, kakor on bolj potrudila;)

o.k.. to je pa vse... in ne bom ti zdaj pisal, da si mi draga in da te nisem hotu kakorkoli prizadet, ker kot tvoj fan je to samoumevno... hocem le, da pri naslednjem tipu, ki ga bos mela ne bos delala istih napak - in to je to...

drugace pa drzim pesti, da ti bo slo na bolje in da bos nasla nekoga, ki bo imel iste interese kot ti v lajfu in da se bosta imela maximalno good...

@lilit: ne ne pravim tega... tudi moja je velika ljubiteljica, pa ma mene... tko da... upam, da sem zdaj boljse napisal to kar mislim glede odnosov itd...

 

V 3. avgust 2007 ob 23:38, Blogger Tina

andy, vem kako je v zvezah. Nisem dolžna ničesar pojasnevat, ampak bom vseeno napisala tole...

Če v mojem blogu nisi zasledil ničesar o tem kaj počneva skupaj, je to zato, ker je B. želel, da ne pišem preveč osebnih stvari. Blog berejo tudi ljudje, za katere nočem, da vejo vsako podrobnost. Nekateri njegovi znanci (ne vem kako bi jih imenovala) so kot hijene, ki komaj čakajo na kost, katero bodo skupaj obirali. Od mene je ne bojo dobili.

Tisto o arhitektu je bila pa šala. Ti delujem kot materialistka? Nikoli nisem izbirala partnerja na podlagi tega, koliko ima na bančnem računu. Večkrat sem opravljala prostovoljna in neplačana dela kot pa plačana,...

Bi bilo pa boljše, če zaključimo to temo, ker je boljše, da čim manj premišljujem o tem in grem naprej.