3. julij 2007
sedem - sieben - seven
Lilit in Mayhem sta kriva za 7 dejstev o meni.

1. Rada imam živali. Ko sem bila otrok sem starša 5 let prosila za psa - vzela bi tudi kakšnega mešančka iz zavetišča. Sestra se je potem spomnila, da bi imela dalmatinca in čez nekaj mesecev smo že dobili Nyzz. Imela sem tudi želvo Mišo, papagaja oz. skobčevko Koki-ja, sestrina skobčevka je bila Koka ;-) Zdaj pa mi družbo delata 2 hiperaktivca - Chica in Gomi. Ves čas pa imam probleme s tem, da nemorem pogledati stran, ko vidim kakšno zapuščeno žival. Ko sem živela še pri starših, sem večkrat našla kakšnega psa ali mačko, ki sem jih morala v enem dnevu oddat oz. najti začasem dom, ker nisem smela imeti živali doma. Zdaj pa pač pomagam po svojih močeh...2. Poletje v školjki. Film, ki sem ga gledala n-krat. Besedilo sem znala na pamet, verjetno ga nekaj še vedno znam. Glasbo iz filma poslušam še zdaj... Beg, Bližina išče bližino, Prisluhni školjki,... Nostalgija, ni kaj!Poleg tega sem tudi nora na morje...

3. Snežene zime. Obožujem jih! To je čas za smučanje, bordanje, drsanje, kepanje, norenje po snegu, večerne sprehode po euro parku (ki je enkrat za spremembmo popolnoma prazen) medtem, ko sneži in utiranje gazi v upanju, da bo ostala do jutranjega sprehoda,...

4. Fotografija. Že odkar se spomnim sem raje stala za kot pred objektivom. Spomnim se starega kodaka, katerega mi je ati posodil ter polno filmov na katerih so bile fotografije samo od Nyzz. Ona mi je največkrat služila za model. Zdaj sta jo nadomestila Chica in Gomi. Za 20. rojstni dan sem dobila svoj prvi fotoaparat - Canon a40. Takrat je bil zakon, danes pa je že malo bogi. Že dolgo časa planiram nakup DSLR-ja, ampak vedno pride kaj vmes - nepričakovani stroški. Trenutno je moj favorit Canon EOS 400D. Aja, pa vsak dan pregledujem fotke na flickr in spoznavam nove ljudi...
Namig: rojstni dan praznujem avgusta, darila pa sprejemam v denarni obliki na osebni račun ali na roke ;-)

5. Obdobja. Pri meni se vse dogaja v obdobjih, ki trajajo po kakšen mesec do nekaj mesecev. Vsake toliko časa imam obdobja, ko vsak dan jem Nutello (na žlico), sladoled (vsak večer), tople sendviče namesto kosila,... Pride obdobje, ko grem vsako jutro tečt v park. Imam obdobja, ko poslušam vsak dan eno in isto glasbo (si zmečem trenutno najljubše in naredim playlisto, ter menjam na en mesec ali več). Imela sem obdobje oz. poletje, ko sem šla vsak dan s kolesom iz Zagorja do Kresnic (po manj prometni cesti). Pa še kakšno obdobje je bilo... Trenutno je obdobje, ko s prijateljico ob petkih popoldne s psoma narediva tour de Kisuc (čez hrib).

6. Čokoladne sanje. Priznam obožujem čokolado. Ne morem se ji upreti! Gledala sem tudi nadaljevanko Čokoladne sanje s Sebastjanom Cavazzo... bilo je sladko, skoraj že osladno. Ampak vseeno... njami ;-)

7. Ekonomistka. Ja, delam na tem. Še dva izpita in diploma, ampak se vleče že preveč časa... Pa baje nisem prava ekonomistka oz. se ne obnašam tako. Opravljam preveč prostovoljnega in neplačanega dela, kar mi je v veliko veselje, ampak bančni račun se pa samo prazni in prazni...

In kdo bo naslednji? Skoraj vsi, ki jih berem in vem, da me berejo, so to že dali čez.. Jean in Vesna (če bo imela kaj časa) sta naslednji, poleg njiju pa še 5 naključnih obiskovalcev.

 
Objavila Tina ob 17:40 | povezava na objavo |


2 Komentarji:


V 4. julij 2007 ob 08:06, Anonymous Anonimni

Pridna :)

P.S. Kako je blo na Badjurovi poti?

 

V 5. julij 2007 ob 10:50, Blogger Tina

Na Badjurovi poti je bilo super. Bom kmalu kaj več napisala in opremila s fotografijami.