31. julij 2007
My Night Style
Danes sem dobila novo odejo (my night style) in Hofer-ja. Ko je treba pazit na vsak cent, se gre po odejo pač tja. Glede na to, da je iz Hoferja, je enkratna - za ta denar nisem pričakovala tako dobre odeje, tako puhaste in mehke. Gomi jo je takoj preizkusil, še preden sem dala prevleko gor. Ja, prevleke so pa tudi... poceni varianta iz Ikeje. Prevleka za vzglavnik za 50 centov, prevleka za odejo mislim da je bila skoraj tri eure... Ni kaj, veliko dam na priznane blagovne znamke ;-)

Sem pa danes prav prijetno utrujena, sam sva šli z Mojco, Balijem in Chico spet peš do Kisovca in nazaj. Vmes smo se ustavili na Vinski skali, kjer smo občudovali prekrasen razgled. Od tam se vidita Zagorje in Kisovec. Vmesna postojanka je bila pri Konjeniškem klubu Vajkard Valvasor. Tam sem spoznala tudi Laylo in Frostyja. Chici ni bil noben pretirano všeč, je bila pa zato Chica bolj všeč Frostyju ;-)

Po osvežilnem tušu sem se oblekla v svežo spalno srajčko in zdaj že vidim posteljo... Upam, da se bom končno naspala po dolgem času... Nisem navajena spati sama v postelji.