3. avgust 2007
Sončni vzhodi in dež
Danes, včeraj in predvčerajšnjim sva bili s Chico že okrog 6h v evroparku, kjer sva uživali v jutranji rosi, sončnem vzhodu in svežem zraku. Prav zanimivo je bilo gledati sončni vzhod, na drugi strani se je pa še vedno videla luna. Chica je bila vedno čisto mokra, ker je norela po travi in prinašala žogo. Vsakemu sprehodu je sledilo frotiranje s brisačo, nato zajtrk za Chico in Gomija, vmes sem bila v kopalnici, nato pa smo se še malo crkljali na kavču dokler ni bilo treba it v službo.

Zadnje 3 dni sem prav vesela, saj lahko uporabljam mamin stari Twingo oz. si ga s sestro deliva. Vsaj peš ni ni treba v službo, pa malo več sem zapravila v trgovini, ker sem vedela, da lahko nakupljeno odpeljem in mi ni treba nosit. Zadnje dva dni sva imeli s sestro tudi obisk iz Dunaja. Prišli sta teta in sestrična. Starša sta na dopustu, zato sva z Nadjo prevzeli vlogo gostiteljic. No, bolj ona , ker sta spali pri njej, k meni sta se oglasili samo enkrat popoldne. Drugače pa smo dva dni preživele skupaj: 4 ženske in 2 psici - nič čudnega, da je danes dež ;-) Pa še v twingiča se nas je spravilo vseh šest včeraj, ko smo šle popoldne v evropark ;-) Prostoren avto, ni kaj!

Danes mi pa prav paše, da je deževno vreme. Ko gledam čez okno, je vse črno, dež lije kot iz škafa... Enkraten dan za poležavanje na kavču s Chico in Gomijem. Odkar smo sami, se mi zdi, da sta bolj scrkljana. Maček bi bil najraje ves čas zraven mene, Chica pa tudi. Ko sem za računalnikom, maček leži na pisalni mizi poleg miške, Chica leži pri nogah. Na kavču sva pa s Chico tako ali tako neločljivi. Mogoče mi bo po dolgem času končno uspelo gledat Čokoladne sanje, spečt palačinke z Nutello in preživet prijeten večer sama s sabo in z mojima scrkljancema.