1. september 2007
Najden črn muc v Zagorju
Danes zjutraj sem našla mačka v Zagorju (Farčnikova kolonija).
Maček je črn, star 2-3 leta, nekastriran. Žal je imel nezgodo. Veterinarka pravi, da ga je verjetno zbil avto, saj ima zlomljeno medenico. Če ga kdo pogreša, se trenutno nahaja pri meni. Zaenkrat ga moram opazovati in če se bo normalno iztrebljal, se bo poškodba verjetno sama pozdravila v kakšnem mesecu...
Če bo z njim vse uredu, ga bomo tudi kastrirali in vrnili v njegovo okolje - razen če se najde njegov lastnik, ali novi lastnik... Če čez vikend z njim ne bo tako kot bi moralo biti se bomo pa poslovili od njega...


Kontakt:
040 235 718 (Tina)

Oznake:

 
Objavila Tina ob 12:04 | povezava na objavo |


10 Komentarji:


V 1. september 2007 ob 16:25, Blogger sara

Ubog mucek:( Še dobro, da je naletel na tako dobro dušico kot si ti! Držimo pesti, da bo z njim vse ok in da se najde lastnik! Kako sta ga pa sprejela Gomi in Chica?

 

V 1. september 2007 ob 16:33, Blogger Tina

Mačka imam zaenkrat v kleti, v Chicinem boksu, ker mora počivat. Lahko bi ga skupaj z boksom prinesla gor, ampak verjetno ne bi imel miru, ker bi bila Chica in Gomi preveč radovedna.

Zaenkrat je z njim uredu, prej je celo malo jedel (iz moje roke), ampak me skrbi ker noče nič pit. Hodim vsako uro k njemu...

 

V 1. september 2007 ob 16:53, Blogger sara

Saj po eni strani je res bolje, da je v kleti in ima mir. Kaj pa če bi mu poskusila vodo dati z injekcijo v gobček?

 

V 1. september 2007 ob 17:25, Blogger Tina

Sem bila malo prej pri njemu, pa sem mu dala pit iz malo manjše posode (v bistvu iz enega pokrovčka) in se mu dala direktno pred gobček, tako da je spil vse kar je bilo notri :)
Jest pa ni hotel, ampak je že prej jedel, tako da me to ne skrbi.

Pa ime mu moram dat.. ne morem mu govorit kr Maček :) Upam, mu bo uspelo.

 

V 1. september 2007 ob 17:39, Blogger sara

Glavno da je in pije - to je dober znak:) Glede imena se boš pa sigurno spomnila kaj izvirnega, tako kot pri Gomezu;)

 

V 1. september 2007 ob 20:58, Anonymous Anonimni

Mortimer :)

 

V 1. september 2007 ob 21:02, Blogger Tina

Gomez je imel ime že od prej ;) Je imela najditeljica oz. skrbnica fanta iz J. Amerike in je poimenoval najdenčka Gomez in Brava (to je Gomijeva sestrica). Jaz sem izbirala ime samo za Chico.

Za Mačka potrebujem pa kakšno veselo, optimistično ime.

 

V 1. september 2007 ob 22:52, Anonymous Anonimni

Potem pa predlagam Maček Muri :)

 

V 2. september 2007 ob 10:13, Blogger uf

Ne, Muri je prevec klisejsko :) Mogoce Luis - kot Louis Armstrong (What a wonderful world)?

 

V 2. september 2007 ob 10:21, Blogger Tina

Maček Muri že mojega včasih kličem ;)
Lilit, si mi dala pa idejo... Armstrong bo, ampak ne Louis, ampak Lance. To je motivacijsko!

"Anything is possible. You can be told that you have a 90-percent chance or a 50-percent chance or a 1-percent chance, but you have to believe, and you have to fight."
Lance Armstrong