25. oktober 2007
Razvajanje
Včeraj sem bila na bazenu in v savni,... Sem že skoraj pozabila kako je to dobro. Na koncu, ko sem se šla stuširat, sem bila deležna tudi nekaj trenutkov masaže hrbta... Mmmm.

Danes grem pa v gledališče gledat Duohtar pod mus Iztoka Mlakarja. Glede na to, da je predstava delo gledališča Koper in SNG Nova Gorica in da v napovedniku obljubljajo primorščino, bo to sigurno nekaj zame :)

Nekateri bojo še pomislili, da me nekdo razvaja...
 
Objavila Tina ob 16:04 | povezava na objavo |


3 Komentarji:


V 25. oktober 2007 ob 19:09, Anonymous Anonimni

Te ne?

 

V 26. oktober 2007 ob 11:23, Anonymous Anonimni

yessss savna, bazen, masaza in prava druzba je cudovita kombinacija ;-)

riba

 

V 26. oktober 2007 ob 12:19, Blogger Tina

cyb3r, ne nihče me ne razvaja... Maksimalno razvajanje je zame že to, da mi mami posodi avto v petek zvečer, da grem lahko ven in da mi ni treba pešačit domov. Potem ji ga pa v soboto pripeljem do kosila nazaj in zraven da še kaj toplega pojem :)

riba, omenjena kombinacija je res sanjska :)

p.s.
Predstava je bila še boljša kot sem pričakovala.