21. oktober 2007
Menina planina
Včeraj smo se z Nadjo, Gregorjem in Mojco podali na Menino planino. Tudi Chica je imela družbo in sicer Balija. Ne vem točno iz kje smo šli, ker nisem bila voznik. Na tej sliki se mi zdi, da smo šli iz Slopov (ali kako se sklanja?). Šli smo čez Bibo in kmalu prišli do Menine. Vmes smo se še fotografirali, Chica je iskala zaklad, uživala v prvem snegu (ga je tudi jedla in lovila kepe), Bali je hodil po vodi in tudi malo zaplaval,... Srečali smo tudi ovce in psičko Belo, ki jih je čuvala. Vremenske razmere so bile pa zelo raznolike. Imeli smo sonček, da je bilo skoraj toplo, pa tudi sneg in veter. Še dobro, da sem oblekla anorak s podlogo iz flisa (3 v 1: anorak s flisom, samo flis ali samo anorak), ki sem ga kupila pred enim tednom na Dunaju. Je uspešno opravil preizkus :)

Nadja, Gregor in Chica

prvi podpis v snegu - otročje, vem :-)

Bali in Chica

Gregor, Nadja, Bali in Chica

sončen dan...

Chica

skoraj brez oblačka na Bibi

Chica si ne nekaj zaželela in pozvonila :-)

Chica v iskanju zaklada

ofce! :)

Bali - blažen med ovcami :-)

na Menini je mrzlo oz. mede

Bali - 'Walk on water'

pred domom na Menini z Mojco in Balijem

Oznake: , , , , ,

 
Objavila Tina ob 18:17 | povezava na objavo |


4 Komentarji:


V 21. oktober 2007 ob 18:46, Blogger sara

Sem komaj čakala na slikce:) Res so super, Menina planina v zimski idili je res čudovita. Najbolj všeč mi je pa vajina slikca s Chico, ko je na dveh tačkah:)))

 

V 21. oktober 2007 ob 19:37, Blogger uf

Kaj si pa je zazelela chica? :D

 

V 21. oktober 2007 ob 19:42, Blogger Tina

Sara, res je bilo lepo. Bi bilo še lepše če bi bilo kakšnih 5°C več in malo manj vetrovno. Na tisti sliki je pa kot kenguru - itak ji to drugi najpogosteje rečejo (ali pa cirkuški pes).

Lilit, pojma nimam kaj si je zaželela :-) Samo ugibam: domovanje z velikim travnikom ali gozdom za raziskovat, ribje dobrote in veliko pasje družbe ;-)

 

V 22. oktober 2007 ob 10:53, Anonymous Anonimni

fajn fotke, fajn izlet :)