28. oktober 2007
I am Sam
Včeraj zvečer sem ostala doma ter gledala film I am Sam. Nisem kritik, da bi lahko ocenjevala... povem lahko le to, da mi je bil film zelo všeč. Glasba je bila enkratna, saj so vrteli Beatle oz. njihove priredbe. Izvajali so jih pa meni zelo ljubi pevci kot so Aimee Mann, Sheryl Crow, Sarah McLachlan, Ben Folds, Heather Nova,...


Sicer sem bila pa včeraj čisto preveč čustvena za ogled tega filma, tako da sem vmes potočila nekaj solzic. Je pa film I am Sam je dodan na seznam mojih najljubših...

Tu je en kratek video - glasbena podlaga: Two of us

Rita: Can you grasp the concept of manipulating the truth... not lying, just a little tweak here and there?
Sam: [thinks for a few seconds] No.

P.S.
V tem filmu me obraz Seana Penna neverjetno spominja na nekoga iz Zagorja - sploh mimika in mogoče celo način govorjenja...

Oznake: , ,