26. november 2007
Dilema
Zadnje čase (skoraj pol leta) hodim ob vikendih zvečer ven in pijem čaj, vodo (brez K), juice z vodo (spet brez K)... in ugotavljam, da postajam hitreje zaspana kot pa če spijem kaj alkoholnega. Ampak tako je naneslo... enostavno se mi ni dalo hodit peš v center in potem ponoči nazaj (malo me je strah) in sem si raje sposodila avto oz. zdaj imam pač svojega - in zato nisem pila alkoholnih pijač. Lahko bi se peljala s kom, ampak ne zaupam svojega življenja voznikom, ki kaj spijejo, pa če tudi samo eno pivo.

V petek grem ven, ker bo žur ob dnevu republike (en dan kasneje pač) in ne vem kaj naj naredim. Grem v vsakem primeru - lansko leto je bilo enkratno. Zdaj je samo vprašanje ali naj grem z avto in pijem čaj dokler ga bojo stregli in potem naprej vodo, ali naj grem peš in spijem kakšen bandidos...???

Oznake:

 
Objavila Tina ob 21:05 | povezava na objavo |


4 Komentarji:


V 27. november 2007 ob 12:19, Anonymous Anonimni

Peš + taxi? What else?

Od čaja boš scala ko kamela, še dodatno z vodo boš kamel square.

A.

 

V 27. november 2007 ob 19:36, Blogger sara

Jaz ti tudi priporočam, da pokličeš taxi in si potem brez skrbi. Lahko ti pošljem na mail telefonsko št. če slučajno rabiš.

 

V 27. november 2007 ob 20:28, Blogger Tina

Sara, kr pošlji številko na mail - itak sem brez vseh številk, ker je telefon na servisu :)

Odločitev še ni padla... nekako se ponoči tudi nerada vozim sama s taksijem, še manj mi je pa všeč, če se vozim skupaj s pijano mularijo, ki gre naprej v Mesečino. Jp, staram se, sem že tečna ratala :)

 

V 27. november 2007 ob 20:38, Blogger sara

Sem ti poslala št. enega super taxista, tko da ti ni treba skrbet če bi bla sama.