11. november 2007
Vse dobre stvari so tri...
... pa slabe očitno tudi. No, vsaj upam, da bo pri treh ostalo.

1. Pokvaril se mi je mobitel. Med jutranjim sprehodom sem Chici metala žogo in mi je med metom padel telefon iz žepa (lahko bi uporabljala zadrgo...). Telefon izgleda uredu, samo ekrana ne delata - torej ne vem kdo kliče, ne morem do podatkov, številk,... Trenutno stanje: uporabljam že odsluženo nokio in se mi pri vsakem pogovoru sprazni baterija :(

2. Pokvaril se je pekač (DVD). Ravno, ko sem si nameravala spečt CD za v avto, je začelo nekaj škrtati... Trenutno stanje: ne zazna nobenega cd-ja, dvd-ja :(

3. Ostala sem brez edinih špičakov z nekaj centimetrsko peto. Čevlje sem pozabila spravit v omaro, mačku je bilo pa ponoči dolgčas in mi je zgrizel obe špički... Sem ga dobila na delu. Trenutno stanje: špičaki brez špice niso več špičaki - so za v smeti in ne vem zakaj odlašam... Bo treba nekaj novega kupit, do takrat pa pač ne bom nosila predolgih hlač, v katerih dobro izgledam :(