22. december 2007
Hvala
Mayhem mi je dejal, naj poslušam skladbo Hvala skupine RattleSnake. No, tokrat mi je glasba dejansko všeč ;-) Zelo zelo všeč...




Še besedilo...

RattleSnake: Hvala

Zadnji žarek zaneti prvo zvezdo
morje poljubi nebo
klif strunjanski odene se v temo
sliši se pesem valov

Zvok kitare in neskončni večeri
vonj njenih las mi boža obraz
vse kar kdaj sem ljubil je tik ob meni
ko jutranji ogenj prelije se v dan

Hladen veter zapiha na obalo
meni je toplo
kot pomlad ki prežene zimo
njeno mehko telo

Zvok kitare in neskončni večeri
vonj njenih las mi boža obraz
vse kar kdaj sem ljubil je tik ob meni
ko jutranji ogenj prelije se v dan

Zvok kitare in neskoncni večeri
vonj njenih las mi boža obraz
vse kar kdaj sem ljubil je tik ob meni
ko jutranji ogenj prelije se v dan

Vse kar kdaj sem ljubil je tik ob meni
vse kar sem želel je utrinek iz sanj
hvala ti za jutro po dolgi temi
hvala za objem pod svodom neba

Oznake: , , ,