21. december 2007
Again... Grey's
Pogrešam Grey's Anatomy... In upam, da bojo kmalu začeli predvajati nove epizode.






Always at the heart of it all, it's a good thing you're a real peacemaker, just like your Grey's Anatomy match, Dr. Meredith Grey. Caring and giving, you enjoy taking time out to help other people, even if you've got a few complications of your own, and that's what makes you a real life saver.

You've obviously got a lot on your plate, but you still have the skills and the drive to succeed. Keep your chin up, and remember - you're the star!


Oznake:

 
Objavila Tina ob 08:10 | povezava na objavo |


5 Komentarji:


V 21. december 2007 ob 10:14, Blogger Nanook

Naslednja epizoda bo 3 januarja. :-( Tko prau tv.com, pa ma ponavad prou.

 

V 21. december 2007 ob 12:43, Blogger Tina

Vem, da bo treba še mal čakat... Najboljš mi je bilo, ko sem na dvd-ju dobila 1. sezono in en del 2. sezone in sem lahko gledala vsak dan. Že en teden čakanja mi je preveč, več tednov čakanja je pa sploh grozno ;-)

 

V 21. december 2007 ob 16:19, Blogger Nadja Zlender

Prav grozno je ja :( Zdaj imajo vse, ki jih jaz gledam pavzo, tako da je kar kriza.
Sem pa rešila kviz in sem McDreamy :D

 

V 22. december 2007 ob 09:36, Blogger Nanook

Jst mam k sreči goro knjig in nekaj DVDjev, da lažje prežvim.

Zoe, jest sm pa tvoja (bivša) žena. :P Dr. Addison Montgomery-Shepherd

 

V 2. januar 2008 ob 22:32, Blogger Tina

Jutri ne bo nič :(
Šele 10.1. bo nova epizoda Grey's... Mogoče sem bom pa v letu 2008 naučila potrpežljivosti ;-)