4. december 2007
Happy, happy, happy
Ja, danes gre je bil kljub vsemu dogajanju dopoldne v službi dober dan. Popoldne sva šli s Chico tečt v Euro park. Celo dopoldne sem si želela, da bo vreme zdržalo in da se bom šla lahko sprostila s tekom. Ko sem prišla domov je sijalo sonce, tako da sem se takoj preoblekla, popokala Chico in šla ven. No, ona je imela sicer v mislih, da se bo igrala z enim mešancem in podila race, ampak v končni fazi je obveljala moja in sva potem tekli kakšno uro.

Pa še 3 dobre stvari.
Vse 3 stvari so se rešile.
  • Danes sem dobila mobilni telefon nazaj iz servisa (je bilo zastonj! :)). Sem tako vesela, da imam končno vse številke spet v imeniku in da mi ni treba ugibat kdo kliče, čeprav ni iz skrite številke. Ni mi treba ugibat, čigavo sporočilo sem prejela. Številko od N. sem v rezervni telefon shranila 3x, pa mi še vedno ni izpisalo imena...
  • DVD pekač je čudežno začel delovati :) Vem, da je verjetno samo začasno in da lahko začnem razmišljat o novem...
  • Za nove čevlje sem pa že prejšnji teden poskrbela. So lep in udobni, dobro se hodi v njih, čeprav imajo petko. Sem jih že obula za v petek zvečer, ampak ne vem zakaj se mi dozdeva, da bom naslednji petek spet v mojih najljubših esprit čevljih (z ravnim podplatom), kavbojkih in majici. Sexy is not my thing...

Pa naj še kdo reče, da sem zahtevna...
že majhne stvari mi polepšajo dan ;-)

Oznake:

 
Objavila Tina ob 20:57 | povezava na objavo |


1 Komentarji:


V 4. december 2007 ob 21:46, Anonymous Anonimni

odličan blog tina čitamo se