6. december 2007
Oranžna...
... je ena izmed mojih najljubših barv. Začelo se je s prvim Chicinim kompletom (povodec in ovratnica), ki ga je prerasla in je potrebovala novega od Matisa in to skupaj z oprsnico. Tudi moj nahrbtnik paše h Chicinem kompletu :-) Potem mi je uspelo kupit še eno majčko v Bershki. Nazadnje sem si kupila celo oranžen pulover s kapuco (za doma, v hribe ali treninge bo že... ). Tudi avtu paše oranžna barva :-)
Pa še nekaj oranžnih...

Nov izgled bloga je tudi ORANŽEN :-)

Oznake:

 
Objavila Tina ob 15:58 | povezava na objavo |


4 Komentarji:


V 6. december 2007 ob 20:05, Blogger Nadja Zlender

Ooo, ful mi je všeč nov izgled bloga :)

 

V 6. december 2007 ob 20:35, Anonymous Anonimni

Oj, oj...

ful mas fajn blog...res obvladas...
pa sponkice so mi najs:) super

riba

 

V 7. december 2007 ob 08:00, Blogger Tina

Hvala obema :-)

 

V 10. december 2007 ob 18:43, Anonymous Anonimni

Vsakič sprememba na bolje. ;)