6. januar 2008
1 leto
V petek je bilo eno leto odkar delam. No, delala sem že prej, ampak so bila bolj priložnostna dela, še več pa je bilo prostovoljnega dela. Najprej je bilo mišljeno, da bom delala par mesecev po 4 ure na dan, ampak se je kasneje izkazalo, da me bojo potrebovali dalj časa in včasih tudi več kot 4 ure dnevno. Dobila sem svojo pisarno, ki so mi jo na novo opremili. Poleti, ko je postalo vroče, so mi zmontirali tudi klimo... Okoli novega leta pa sem bila negotova glede moje prihodnosti v podjetju. Glede na situacijo in vrnitev dveh sodelavk iz bolniške, sem bila prepričana, da me ne bojo potrebovali več. No, so vseeno rekli, da bo po novem letu še dosti dela zame :)
Mi pa res ustreza ta služba. Blizu je, urnik je enkraten, pa da ne pozabim sodelavcev... :) Super so, pa čeprav nimamo enakih ciljev oz. vrednot. Mi je pomočnica direktorja ob novem letu želela voščiti in mi je dala roko, nato pa je začela premišljevat kaj mi želi... Sem ji hotela pomagat in sem ji rekla naj mi zaželi, da bom čim prej naredila izpita in diplomo. Ona pa mi je zaželela: ljubezen in nekoga, ki me bo vreden,... diploma bo pa že prišla sama od sebe. No ne vem kako gre to pri drugih. Sama si najbolj želim diplomirati in dobiti službo, potem bo pa vse drugo prišlo :)

Oznake: ,