2. januar 2008
dva8
Komaj sem čakala, da se je leto 2007 končalo. Očitno nisem bila edina. 2007 ni bilo dobro leto, čeprav je bilo nekaj lepih trenutkov, pametnih odločitev in sprememb - tudi na boljše. Da se ne bom preveč pritoževala... lahko bi bilo bistveno slabše :) Na srečo imam enkratno družino in prijatelje, ki mi polepšajo tiste trenutke, ko gre kaj narobe... Če jih pa slučajno ni tisti trenutek, mi pa še vedno lahko potolažijo Chica, Gomi in kozarec Nutelle ali bela čokolada s kokosom :)

Leto 2008 sem dočakala doma, v najboljši družbi. Moja XS kuhinja se je izkazala za dovolj veliko, da smo vse tri lahko delale najboljše tople sendviče, pa še za kontrolo je bilo dovolj prostora: Gomi je kontroliral od zgoraj (iz okenske police), Chica pa od spodaj. Ob polnoči smo nazdravile s teranovim likerjem. Smo malo improvizirale, saj nobena ni navdušena nad šampanjcem. Pripravljen smo imele sladki muškat, ampak sem bila brez odpirača in sem čisto pozabila, da ga je odnesel s sabo... Še letos ga bom kupila :)

Prvi dan v letu je bil pa skoraj magičen... zjutraj me maček ni zbudil, ker je tudi sam žuriral ponoči. Ko sta se Chica in Gomi najedla, sem si v miru naredila zajtrk in ga pojedla - brez, da bi Chica priganjala za ven. Zunaj je bilo pa fantastično... Najprej sem mislila it samo na krajši sprehod s Chico, pa se je potem zavleklo, ker je bilo tako lepo na snegu in soncu. Tudi preostali del dneva je bil enkraten. Ko bi bili vsaj vsi dnevi v 2008 takšni...


Za sporočila ob novem letu sem se odločila, da jih ne pošiljam, niti ne odgovarjam nanje - sploh! In res nisem. Vsaj do 16h, ko se je name spomnil nekdo, kateremu sem enostavno morala odpisati :) Vsem ostalim sem že pred prazniki poslala voščilo po e-pošti. Če ga niste dobili, si ga lahko pogledate na Flickr!. V vsakem primeru pa vsem želim srečno 2008!

Oznake: ,

 
Objavila Tina ob 22:21 | povezava na objavo |


1 Komentarji:


V 15. januar 2008 ob 10:20, Blogger Mayhem

Napiše se dva nula nula osem ;)