27. december 2005
Snowflakes are fallin'
Sneži, sneži, sneži,...
Danes je bilo toliko snega, da sem morala pometati stopnišče pred hišo, omesti avto, Bojan je kidal sneg – tako da sva sploh lahko prišla z avtom ven. Chica bo seveda spet uživala v norenju na snegu, ostali pa malo manj, ko bomo spet vsi mokri na teh daljših sprehodih...

Božič smo preživeli – vsi trije skupaj na kavču. Zvečer, ko je Bojan prišel iz radia sva okrasila smkrekco – Chica je sicer opazovala, ampak ni 'kradla' okraskov, vlekla lučk ali pa grizla smrekce kot sem pričakovala.
Tudi sedaj jo pusti na miru, čeprav jo včasih zalotim kako jo opazuje... le kaj se podi po njeni majhni glavici? :)

24.12. smo imeli tudi predbožično srečanje na poligonu – namenjeno predvsem psom, da smo imeli potem lahko zvečer miren predbožični večer doma :) Slike so v galeriji KDZ. Vsi so neizmerno uživali... Včeraj sva bili tudi na poligonu, pa se nama je pridružil Dejan, psov je bilo pa skoraj toliko kot v soboto – ja, on je imel s sabo vse 4: dogo Klavdijo, belo bokserko Piko, malinojko Kali in pa mešančka Klifa. To je bilo norenja!

Chica, Klavdija, Luk

Danes sem se pa celo spravila urejat zapiske in sem ugotovila, da mi jih kar precej manjka... Ne vem kdo se bo učil. Meni se ne da.
Pa še močno sneži tako, da ne vem kaj bo z izletom na Dunaj. Šla bi, ampak ne vem kako bo najin avto prenesel vožnjo oz. kako jo bova midva. Pomoje bova v četrtek zjutraj vedela ali se odpraviva na pot ali ne.

Danes zvečer Bojan dela na radiu, tako da bo spet Ladies Night, bomo videli še kje bomo pristali: Pub, Saloon (klasika) ali pa pod šotorom, kjer igra Parni valjak. Priznam, da mi je zadnja možnost zelo privlačna. Itak se pa lahko na poti do klasike ustavim pod šotorom :) Problem današnjega večera je pa samo v tem, da moram ob 00.00 po Bojana v Trbovlje... ampak bom že preživela.

Jutri pa je pod Šotorom Jasmin Stavros – za svoja leta izgleda prekleto dobro. Bom videla, če bom šla sploh na koncert od Sveje. Bojan igra in bi se spodobilo da grem, obenem pa nekaj ljudi niti videti nemorem po tistem incidentu, pa vem, da bojo tudi na odru... We will see.
Tako, sedaj me čaka pa norenje na snegu z moj vsakodnevno spremljevalko – Chicolino ;) Slikice sledijo kmalu... (če bo kakšna sploh uspela).

 
Objavila Tina ob 10:30 | povezava na objavo |


2 Komentarji:


V 27. december 2005 ob 23:55, Blogger Lilit

Sigurno bodo spluzili ceste do Dunaja :) Drzim pesti :)
Chicica gre zraven?

 

V 28. december 2005 ob 08:56, Blogger Tina

Hm.. zdej sploh ne vem, če bomo šli. Najin avto je že malo v letih, pa mu ne zaupam ravno v takšnih vremenski razmerah. Pri nas so ceste polne snega, poledenele,... Na Dunaju pa tudi napovedujejo snega še in še http://de.weather.com/weather/local/AUXX0025 , tko da ne vem kaj naj zdaj. Se moram odločit tekom dneva, da potem teto pokličem, če pridemo ali ne. Chica gre zraven seveda! :) ... če bomo šli...