23. december 2005
Morje ≠ Laško
Včeraj bi morala biti na morju – pa očitno nisem bila! :(
Avto je že nekaj časa spuščal čudne zvoke ob zaviranju, zato sva ga peljala k mehaniku, pa se je vse skupaj zavleklo, tako da je izlet odpadel. Včeraj popoldne mi je pa že uspelo it v Laško – po dve darili. Pa s Chikico sva šli potem še en krog po parku in po ulicah Laškega. Na momente se je obnašala skrajno ne mogoče, preostali čas pa je bila skoraj znosna :) Spoznali sva Nord-ija, 8 mesečnega terierčka, ves čas sprehoda naju je spremljal nek mešanček (no, ni bil tako majhen, je bil bolj v velikosti doge). Potem je pa Chico skoraj napadla neka bobtailka Mirela... ko pa se je Chica hotela spoznat z neko harlekinko, pa lastnik ni bil za to, ker je baje njegova dogica v prejšnjem ovohavanju napadla nekega drugega kužka. Drugače pa so Laščani, vsaj po mojem enournem opažanju, veliko bolj prijazni kot Zagorjani. Itak nisem poznala nobenega, pa so naju s Chico vseeno skoraj vsi mimoidoči pozdravili ali celo na kratko ogovorili.

Ko sva prišli domov, je pa ravno teta iz Dunaja klicala ... jo zanima kdaj pridemo :) Komaj čakam, da gremo – upam, da bo šlo vse po načrtih in da bom 29. že na Dunaju!!!

Drugače pa nič novega... Darila sem v večini že nakupila, danes moram kupiti samo še dve darili v Ljubljani in to bo TO za letos. No, pa mogoče kupim še kkšno bomboniero ali pa steklenico vina za kakšen nepričakovan obisk.

Voščilnice oz. voščilnico sem letos pošiljala kar po mailu – sem se pa potrudila in sem jo sama oblikovala, tako da tudi to nekaj šteje.


Še voščilo za tiste, ki berete moj blog.