2. december 2005
Net & Chica
Danes sem doma že cel dan in nisem ničesar naredila. No, napisala sem tednik za faks (jupi, ne bo mi treba delat v nedeljo), to je pa tudi vse. Totalno nekoristno se počutim. Samo na netu visim cel dan in s Chico hodim na okoli.
Danes sva bili v 'mestu' in sem končno opazila plakate za koncert Big banda - bi morali biti že v ponedeljek, ampak ni šlo vse po načrtih (I'm not pointing any fingers). Me spominjajo na nekaj, ampak raje ne bom rekla ;) Če ima Bojan kakšen . jpg na računalniku, ga kasneje prilepim gor. Letos bo celo vstopnina, kar bo verjetno presenečenje za vse Zagorjane, ki so navajeni, da so vse prireditve v decembru zastonj.
Aja, by the way, a kdo že kaj ve kaj bo pod šotorom, če sploh bo?

Oznake:

 
Objavila Tina ob 15:28 | povezava na objavo |


2 Komentarji:


V 4. december 2005 ob 10:34, Blogger Cyb3r

Še nisi dobila programa novoletnih prireditev. Glavno presenečenje je, da se Parni valjak poslavljajo v Zagorju in ne v Zagrebu. :)

 

V 4. december 2005 ob 11:09, Blogger Tina

Ja zdej sem dobila...
Tvoj bend tud igra? Mi je v enem dnevu že uspelo založiti program :)